וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: סרחיו אגוארו ייעדר כחודש וחצי, בספק לריאל מדריד

החלוץ שסובל מקרע במיניסקוס סיים את עונת הפרמיירליג, בספק למשחק האלופות וגמר הגביע. ברנלי סוערת בעקבות הכרזה המתריסה

אל שדייל ביטישאבו שחקן פריז סן ז'רמן פלייר/צילום מסך

סרחיו אגוארו עלול להיעדר 5-6 שבועות בשל הפציעה במשחק מול ברנלי אמש (שני). כוכב מנצ'סטר סיטי סובל מקרע במיניסקוס בברכו השמאלית, בדומה לפציעות מהן סבל בעבר, ובשל הניתוח שייאלץ לעבור יחמיץ את שארית עונת הפרמיירליג. בסיטי מקווים שיצליח להתאושש עד גמר הגביע האנגלי ועד גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד באוגוסט.

"זה לא נראה טוב", הודה אמש פפ גווארדיולה. "הוא סבל מפציעה בברך כבר בחודש שעבר, נחכה ונראה מה יוליד יום".

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. GettyImages
חוסר מזל. אגוארו/GettyImages

מנצ'סטר סיטי הביסה אמש (שני) 0:5 את ברנלי ודחתה מעט את חגיגות האליפות של ליברפול. אלא שהמשחק הזה עורר סערה באנגליה בגלל מה שקרה עוד לפני המשחק, כאשר מעל אצטדיון "האיתיחאד" חג בשמיים מטוס עם הכיתוב 'White Lives Matter Burnley'. לפני המשחק שחקני ברנלי וגם מנצ'סטר סיטי כרעו ברך כדי לתמוך במחאת השחורים בעקבות הריגתו של ג'ורג' פלויד במינסוטה על ידי שוטר לבן, אבל במנצ'סטר סיטי החליטו להתחכם, מה שאת ברנלי ממש לא הצחיק.

"לאוהדים כאלו אסור להיות סביב הכדורגל. התביישנו והיינו נבוכים", אמר לאחר המשחק בן מי בלם ברנלי, "אני יודע שאני מדבר בשם חלק עצום מהקהל שלנו שממש לא מזדהה עם דברים כאלו. זה בהחלט השפיע עלינו לראות את זה בשמיים".

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את ברנלי, לירוי סאנה חזר אחרי כ-10 חודשים

לכתבה המלאה
הכרזה במשחק של ברנלי מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הכרזה שמסעירה את אנגליה/GettyImages

בהודעה שהוציאה ברנלי בתגובה לכך נכתב כי: "זה לא מייצג בשום דרך את מה שאנחנו מאמינים בו. אנחנו נעבוד מול הרשויות כדי לזהות את אלו שאחראים לזה כדי לנקוט בהליכים משמעתיים. ברנלי מגנה בכל תוקף את אלו שאחראים למטוס ולכרזה המעליבה. המועדון גאה בכך שהוא עובד עם כל המגדרים, הדתות והאמונות ועומדים נגד גזענות מכל סוג".

ראיחם סטרלינג מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
מה הוא יגיד על הכרזה? ראחים סטרלינג חוגג אמש/רויטרס

כידוע, מאז שהפרמיירליג חזרה, הליגה הביעה הזדהות עם מאבק השחורים בעקבות מותו המזעזע של ג'ורג' פלויד על ידי שוטר לבן במינסוטה. על חולצות השחקנים התנוססה הססמא "black live Matter", אבל מישהו במנצ'סטר סיטי החליט ללגלג על כל הנושא הזה. מיקה ריצ'ארדס המגן שחום העור של מנצ'סטר סיטי לשעבר הצטרף למגנים כשאמר: "זה מייאש. אחרי כל מה שעברנו בשבועיים האחרונים, זה ממש פוגע בי לראות כרזה כזו".

פפ גווארדיולה נשאל על הבאנר הזה לאחר המשחק ואמר: "אי אפשר לשנות 400 שנה של חוסר צדק גזעני בשבוע אחד. אנחנו הולכים לשנות את הסיטואציה הזו. אנחנו צריכים זמן, הגזענות עדיין כאן. אנחנו נלחמים בכל יום ומגנים מעשים רעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully