וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את ברנלי, לירוי סאנה חזר אחרי כ-10 חודשים

פיל פודן כבש צמד ראשון בפרמיירליג, כשהסיטיזנס לא התקשו לנצח ולדחות את האליפות של ליברפול (20 הפרש בפסגה). הגרמני שותף לראשונה מאז הפציעה הקשה

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

מנצ'סטר סיטי תחזיק בתואר האליפות שלה לפחות עד יום חמישי. הקבוצה של פפ גווארדיולה הצליחה לדחות את הקץ עם 0:5 קליל בבית על ברנלי בסיום המחזור ה-30, והפער בין שתי הראשונות עומד כעת על 20 נקודות. המשמעות: ניצחון של ליברפול ביום רביעי על קריסטל פאלאס ואיבוד נקודות של סיטי יום לאחר מכן אצל צ'לסי, יהפוך את האדומים לאלופי אנגליה לראשונה מאז 1990. אחרת ההכתרה תידחה במחזור נוסף.

לירוי סאנה עם פיל פודן שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כבש צמד והיה שותף לרגע המרגש. פיל פודן מפנה מקום לטובת לירוי סאנה/רויטרס

במשחק הערב (שני) לא נתקלה המארחת בכל קושי. ברנלי אפילו לא בעטה לשער במחצית הראשונה (לא קרה לה מאז דצמבר 2018 נגד קריסטל פאלאס) ושוער ניק פופ הוציא שלושה כדורים מהרשת עוד לפני ההפסקה. ברנרדו סילבה בישל לפיל פודן הצעיר בדקה ה-22, וריאד מחרז חגג צמד עם מהלך יפה בצד ימין בדקה ה-43 ופנדל בתוספת הזמן של המחצית. ברנרדו סילבה הכין שער גם לדויד סילבה בדקה ה-51, ופודן בן ה-20 חתם מהלך יפה בדקה ה-63 וחגג צמד ראשון בקריירה שלו בפרמיירליג. זו הפעם ה-17 שמנצ'סטר סיטי כובשת חמישה שערים או יותר במשחק מאז שפפ גווארדיולה הגיע למועדון - שמונה פעמים יותר מכל קבוצה אחרת.

פודן היה שותף גם לרגע המרגש במשחק, כאשר פינה את מקומו בדקה ה-79 לטובת לירוי סאנה, שקרע את רצועות הברך במגן הצדקה מול ליברפול בתחילת אוגוסט 2019 ולא שיחק מאז. אחרי יותר מ-10 חודשים, שחקן הכנף הגרמני סוף סוף ראה דשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully