וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה שוב עוקצים את ה"מתנה" מהשופטים לריאל מדריד, ראמוס: "אל תחיו בסרט"

ריאל מדריד גברה על מאיורקה (0:2) עם עוד החלטה שנויה במחלוקת, בברצלונה זועמים ("עוד טובה מהשופט"), ראמוס ענה: "אולי אנחנו צריכים להודות לשופטים על זה שאנחנו בפסגה?". זידאן: "המאבק ריאל-ברצלונה יימשך עד הרגע האחרון"

אתר רשמי

ריאל מדריד הצליחה לעמוד בלחץ ולחזור לפסגה בליגה הספרדית. הבלאנקוס הגיעו אתמול (רביעי) למשחק מול מאיורקה מהמקום השני, יממה אחרי שברצלונה גברה על בילבאו והחליפה אותם בפסגה, אבל השחקנים של זינדין זידאן גברו 0:2 על מאיורקה משערים של ויניסיוס וסרחיו ראמוס ושבו למקום הראשון. אומנם רבים טוענים שהאליפות בדרך לברנבאו, לאור לוח המשחקים הקל שיש לריאל, אבל המשחק הקשה של אתמול, יחד עם העומס הגדול על הקבוצות, ממחיש שהכל אפשרי, וממש לא יהיה פשוט. בנוסף מנדי מושעה מהמשחק הבא, לוקה מודריץ' ספג צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק מול אספניול.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
איזו עונה. ראמוס/רויטרס
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
"כל הרעש מיוצר רק בגלל שאנחנו במקום הראשון. לפני כן לא דיברו כל כך הרבה". ראמוס/רויטרס

כאמור, סרחיו ראמוס שוב בלט בריאל מדריד, עם שער נהדר בבעיטה חופשית. הבלם כבש שער 118 (!) בקריירה (בקבוצות ובנבחרת), ולמעשה בקריירה יש לו יותר שערים משחקנים כמו צ'אבי, אינייסטה או קרוס ופוגבה, והעונה יש לו יותר שערים מאשר לגריזמן. "זו גאווה עבורי לכבוש, אבל זה משני", אמר ראמוס, שרץ 9.3 ק"מ במשחק, "כולם רואים את העייפות, אבל אנחנו עובדים קשה כדי להתאושש ולקחת את הנקודות כדי לחזור לפסגה".

וכצפוי בתקשורת שוב התייחסו להחלטה שנויה במחלוקת של השופטים. אחרי הסערה הגדולה מהמשחק הקודם מול סוסיאדד, אתמול גם ההילוכים החוזרים הראו שייתכן כי הייתה עבירה של קרבאחל לפני השער של ויניסיוס. כמובן שהכותרת ב"ספורט" הקטלאני היא "עוד מתנה לריאל מדריד" ועל שער המגזין נכתב ש"ריאל שוב קיבלה עזרה מה-VAR!". ב"מונדו דפורטיבו" נכתב "עוד ניצחון לריאל, עוד שערורייה, עוד טובה מהשופט". ראמוס הגיב לדברים בחיוך: "כל הרעש מיוצר רק בגלל שאנחנו במקום הראשון. לפני כן לא דיברו כל כך הרבה. אולי אנחנו צריכים להודות לשופטים על זה שאנחנו מובילים את הטבלה. שאנשים לא יחיו בסרט".

עוד בוואלה!

ווסלי סניידר על תקופתו בריאל מדריד: "הוודקה הייתה החברה הכי טובה שלי"

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
עייפים אך מרוצים. הבלאנקוס/רויטרס

שחקן הגנה נוסף שממשיך את העונה המצוינת שלו הוא טיבו קורטואה, שהפך לחוליה מרכזית בהצלחה של הקבוצה, וגם אתמול סיפק הצלה נהדרת ששמרה על 0:0 לפני שריאל כבשה. כרגע ריאל הקבוצה שספגה הכי מעט שערים, וקורטואה מוביל את המירוץ ל"פרס זאמורה" אחרי שספג רק 18 שערים ב-28 משחקים - ממוצע של 0.64 גולים למשחק בלבד. אחריו אובלק מאתלטיקו, עם ממוצע של 0.71 גולים למשחק (22 שערים ב-31 משחקים).

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
שער חשוב. ויניסיוס/רויטרס

המאמן זינדין זידאן: "אנחנו יודעים שלזכות באליפות זה קשה מאוד וצריך להשקיע המון מאמץ. אנחנו קוצרים את מה שזרענו. חייבים להמשיך ככה, אסור להירגע". זידאן שוב נדרש לשאלה על הסגל שלו, אחרי שאתמול חאמס רודריגס העביר ביקורת מרומזת על המועדון ("אחרי ששוחררתי מבאיירן קיבלתי הצעה טובה מקבוצה בספרד וריאל לא הסכימה לשחרר אותי", אמר הקולומביאני, שאתמול לא שיחק). "אני לא מתכוון להיכנס לנושאים שאתם רוצים כדי לייצר כתבות שער", אמר המאמן, "אני לא הולך להסביר לכם כלום. אני המאמן, כולנו פה. חאמס שלנו, כמו כל אחד אחר. הוא רוצה לשחק יותר, וזה נורמלי. אלה החלטות שאני צריך לקבל כמאמן. יום אחד זה חאמס, לפעמים גארת', יום אחר איסקו... אתם תמיד מדברים על מישהו".

זיזו הבהיר ש"ניצחנו ארבעה משחקים מאז שחזרנו, אבל המצב לא השתנה. אנחנו מתאמנים טוב, ורוצים יותר. היום הגישה הייתה מצוינת. זה השוני בחדר ההלבשה. אבל עדיין לא זכינו בכלום. יש עוד משחק ביום ראשון". על השיפוט אמר זידאן: "ראמוס כבר ענה לכם. יש לי מספיק עבודה משלי. יש לנו עוד הרבה משחקים. המאבק ריאל-ברצלונה יימשך עד הרגע האחרון".

מה נותר להן עד סיום העונה?

מחזור 32
אספניול - ריאל
סלטה - ברצלונה

מחזור 33
ריאל - חטאפה
ברצלונה - אתלטיקו מדריד

מחזור 34
בילבאו - ריאל
ויאריאל - ברצלונה

מחזור 35
ריאל - אלאבס
ברצלונה - אספניול

מחזור 36
גרנאדה - ריאל
ויאדוליד - ברצלונה

מחזור 37
ריאל - ויאריאל
ברצלונה - אוסאסונה

מחזור 38
לגאנס - ריאל
אלאבס - ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully