וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רותחת מזעם: "הסקנדל של ריאל מדריד, זו ליגה לבנה"

הניצחון מעורר המחלוקת של ריאל מדריד על סוסיאדד הרתיח את התקשורת בברצלונה: "ככה VADRID מנצחת". קורטואה וזידאן יוצאים נגד הביקורת, הפרשנים במדריד מנתחים: "השופט צדק בהחלטותיו, אנשים בורים"

אל שדייל ביטישאבו שחקן פריז סן ז'רמן פלייר/צילום מסך

בווידאו: ילד הפלא של פריס סן ז'רמן

ריאל מדריד חזרה אתמול (ראשון) למקום הראשון בספרד אחרי שגברה 1:2 על ריאל סוסיאדד, ובברצלונה זועמים. הבלאנקוס ניצחו במשחק שכלל שלוש החלטות שנויות במחלוקת, שלושתן מכריעות, ושלושתן הלכו לטובת ריאל מדריד. אומנם על פניו נראה שמדובר בהחלטות גבוליות, אף אחת מהן לא "שערורייתית", אבל העובדה שכולן הלכו לטובת ריאל הרתיחה את התקשורת בברצלונה.

זה החל בפנדל שנשרק על ויניסיוס, שמזווית מסוימת אפשר להניח שנפל בלי מגע. אחר כך נפסל שער לסוסיאדד, בטענה ששחקן התקפה שהיה בנבדל הסתיר לשוער קורטואה וחסם לו את שדה הראייה. לאחר מכן בנזמה כבש אחרי שעצר כדור בעזרת הכתף. כמו כן, על פי צילומי הטלוויזיה נראה שקאסמירו שלח מרפק לפניו של שחקן סוסיאדד, אבל השופט שלף לו רק צהוב, וה-VAR לא קרא לו.

שער "מארקה" על הנניצחון של ריאל מדריד. סריקה, צילום מסך
שער "מארקה" על הנניצחון של ריאל מדריד/צילום מסך, סריקה
שער "ספורט" על הנניצחון של ריאל מדריד. סריקה, צילום מסך
שער "ספורט" על הנניצחון של ריאל מדריד/צילום מסך, סריקה
שער "מונדו" על הנניצחון של ריאל מדריד. סריקה, צילום מסך
שער "מונדו" על הנניצחון של ריאל מדריד/צילום מסך, סריקה

הכותרת של על שער "מונדו דפורטיבו" קראה "MADE IN MADRID", ורמזה לכוחות של ריאל שהשפיעו על השיפוט, כשבכותרות המשנה נכתב "ריאל עלתה לפסגה בזכות שלוש החלטות שיפוט מפוקפקות, ה-VAR הכריע בשלוש הניצחונות של ריאל מאז שהליגה חזרה". הכוונה היא שגם במשחק מול ולנסיה נפסל לעטלפים גול בנבדל מפוקפק, ומול אייבר נטען שבנזמה כבש שער בנבדל. בטור פרשנות ב"מונדו" נכתב ש"הליגה של הבלאנקוס", ונטען: "הכל הולך לטובת ריאל, שמשחקת בידיעה שהל יילך לכיוון שלה, עם ביטחון שלא ייעשה לה כל רע בכל הנוגע לספיגת כרטיסים או פסילת שערים, ואפילו על שריקות פשוטות לעבירה כשהיריב הוא לבן".

הכותרת הראשית על שער "ספורט" הקטלאני הייתה "מוליכי ה-VAR", שם נכתב על "סקנדל באנואטה". השופט במשחק היה אסטרדה פרננדס, מי שלפני מספר שבועות נבחר על ידי הקולגות שלו לשופט הטוב ביותר בליגה, אבל בטור הפרשנות ב"ספורט" נכתב: "ככה, ככה, VADRID מנצחת". כמו כן צוין ש"בלי הלחץ של הקהל, על השופטים אין לחץ והם יכולים לשפוט כאוות נפשם".

גם בתקשורת הבאסקית זעמו על השיפוט. "ככה זה לא יכול להימשך", נכתב באתר המקומי, וכובש השער למפסידים מיקל מרינו אמר: "היום אנחנו יותר זועמים מאשר עצובים". על פסילת השער לסוסיאדד: "הייתי מספיק רחוק מהשער, לקורטואה היה מספיק זמן לראות את הכדור. קופחנו בבירור, וכולם ראו את זה".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 22.6: מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למרוץ אחרי ראול חימנס

לכתבה המלאה
חסמו לו את הראייה? טיבו קורטואה והשער שנפסל בניצחון של ריאל מדריד על סוסיאדד. סריקה, צילום מסך
חסמו לו את הראייה? טיבו קורטואה והשער שנפסל בניצחון של ריאל מדריד על סוסיאדד/צילום מסך, סריקה

מנגד, טיבו קורטואה אמר על השער שנפסל לסוסיאדד: "כשהוא בעט הסתירו לי את הכדור שלושה שחקנים. לא ראיתי את הכדור. וכשמסתירים לך את הכדור אין לך זמן להגיב. בין אם זה הוגן או לא, מנעו ממני לראות את הכדור. בשביל זה יש את ה-VAR".

זינדין זידאן אמר בסיום: "אמרו לי שהיה פנדל על ויניסיוס ושהשער של קארים הוא חוקי. אני לא רוצה להיכנס למחלוקות, כי יש שופט שאחראי על זה. מרגיז אותי שמדברים כל כך הרבה על השופטים, כי אנחנו עשינו את העבודה על הדשא. השגנו ניצחון במגרש חוץ קשה. היינו יעילים וחזקים בסיום, גם כשלא נשאר לנו דלק". זיזו הוסיף ש"העובדה שאנחנו מוליכים עכשיו את הטבלה לא משנה כלום, חייבים להמשיך בדרך שלנו". על סרחיו ראמוס, שנפצע והוחלף: "בואו נקווה שזו רק מכה".

מנגד, פרשן "COPE" מלקור רואיס אמר: "אני מבין שיש מחלוקת, וזה בגלל שהקבוצה בכותרות היא ריאל מדריד, ובגלל שאנשים הם בורים ולא מכירים את החוקים. היה מגע ברור בפנדל על ויניסיוס, בנזמה השתלט בצורה חוקית על הכדור, והיה אופסיד ברור שמנע מקורטואה לראות את הכדור". גם שופט העבר אנוחאר אוליבר פירשן עבור "מארקה" את האירועים וטען: "השער של ינוזאי נפסל בצדק, הגול של בנזמה חוקי לחלוטין".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה. GettyImages
בכתף? בנזמה/GettyImages

אז מה נותר להן בשמונת המחזורים האחרונים?

על פניו, נראה שלריאל יש לוח משחקים קל יותר.
מחזור 31:
ריאל - מאיורקה
ברצלונה - בילבאו

מחזור 32:
אספניול - ריאל
סלטה - ברצלונה

מחזור 33
ריאל - חטאפה
ברצלונה - אתלטיקו מדריד

מחזור 34
בילבאו - ריאל
ויאריאל - ברצלונה

מחזור 35
ריאל - אלאבס
ברצלונה - אספניול

מחזור 36
גרנאדה - ריאל
ויאדוליד - ברצלונה

מחזור 37
ריאל - ויאריאל
ברצלונה - אוסאסונה

מחזור 38
לגאנס - ריאל
אלאבס - ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully