וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר על תקופתו בריאל מדריד: "הוודקה הייתה החברה הכי טובה שלי"

כוכב העבר חשף באוטוביוגרפיה את הדרמה שעבר בתקופתו בבלאנקוס: "שתייה ורוקנ'רול. אתה יכול להתרגל לזה, לחיים של כוכב. אתה מוצף באהבה. הגישה שלי לא הייתה ראויה לקבוצה כמו ריאל מדריד. שיקרתי לעצמי"

מתוך יוטיוב

כוכב העבר ההולנדי ווסלי סניידר מספר באוטוביוגרפיה שלו על התקופה הרעה שעבר כשהיה בריאל מדריד, שקנתה אותו ב-2007. "משהו שם לא היה בסדר", סיפר, "לא סמים, אבל כן שתייה ורוקנ'רול. אתה יכול להתרגל לזה, לחיים של כוכב. מעריצים אותך כשאתה שחקן של ריאל. כל מה שאתה עושה מוצף באהבה. גם אם הייתי מתגלגל ברחובות ומבזבז אלפי יורו. אי אפשר להגיד שהתנגדתי לפיתויים".

והוא מסביר: "נותרתי לבד, וקיבלתי פחות ופחות דקות. נשארתי לבדי. אבל למה להישאר לבד, כשיש לך כל כך הרבה חברים להעביר איתם את הזמן? פשוט לא קלטתי שהבקבוק של הוודקה הפך לחבר הכי טוב שלי".

שחקן ריאל מדריד ווסלי שניידר. רויטרס
לא כיבד את החולצה. סניידר/רויטרס

לדבריו, אריאן רובן ורוד ואן ניסטלרוי אמרו לו ש"ככה אני לא אוכל להחזיק הרבה זמן. שיחקתי לא רע, אבל הם אמרו שאני יכול לשחק הרבה יותר טוב. מבחינה פיזית זה לא הזיז לי. אני בחור חזק. פשוט קמתי בבוקר שאחרי זה, ככה אני.

"עדיין שיחקתי, אבל פחות טוב, ופחות חד. פחות מרוכז. הגישה שלי לא הייתה ראויה לקבוצה כמו ריאל מדריד. שיקרתי לעצמי כשאמרתי שהולך לי בסדר, ונתליתי בחוכמת המשחק שלי. אבל מבחינה פיזית שקעתי. רצתי פחות, וןניסיתי לחפות על זה עם טכניקה. גם חשבתי שאף אחד לא שם לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully