וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר שוב פישלה, ווסטהאם הפתיעה עם 2:3 על צ'לסי

השועלים הפסידו 2:1 לאברטון ורחוקים שלוש נקודות בלבד מיונייטד שבמקום החמישי. ירמולנקו (90) כבש שער ניצחון מפתיע לפטישים, שהתרחקו מהקו האדום

מתוך טוויטר

המחזור ה-32 בפרמיירליג נמשך היום (רביעי) עם ארבעה משחקים. במוקד המשיכה לסטר את התקופה הרעה שלה כשהפסידה 2:1 לאברטון, בעוד ארסנל חגגה עם 0:4 קליל על נוריץ' וניוקאסל הביסה את בורנמות' המסובכת 1:4. ההפתעה הגדולה של המחזור נפלה באצטדיונה של ווסטהאם, שגברה 2:3 על צ'לסי.

שחקן לסטר סיטי ג'יימי וארדי. רויטרס
הטופ 4 בסכנה. וארדי/רויטרס

אברטון - לסטר 1:2

השועלים חזרו רע מאוד מהפגרה, עם שתי תוצאות תיקו והדחה מהגביע האנגלי, והערב הם הסתבכו כהוגן גם במאבק על הטופ 4. רישארליסון כבש מקרוב (10), גילפי סיגורדסון הכפיל בפנדל (16) וקלצ'י איהנאצ'ו רק צימק (51) עבור האורחת, שרחוקה כעת שלוש נקודות בלבד ממנצ'סטר יונייטד החמישית. הטופיז סופרים משחק בית תשיעי ברציפות ללא הפסד - הרצף הארוך ביותר שלהם מאז 2013.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ארסנל פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
משחק נהדר. אובמיאנג/רויטרס

ארסנל - נוריץ' 0:4

התותחנים ירכזו את מירב המאמצים שנותרו להם כדי ללכת עד הסוף בגביע האנגלי, שם העפילו לחצי הגמר, והחגיגה הנינוחה הערב סייעה לניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות. פייר אמריק אובמיאנג כיכב עם צמד קליל בחסות ההגנה האיומה של האורחת (33, 67), בין לבין הוסיף בישול לגרניט ג'אקה (37). את הדובדבן על הקצפת הניח סדריק סוארס, שהפציץ מחוץ לרחבה (81) וחגג שער בכורה בהופעת הבכורה, חמש דקות לאחר שקם מהספסל. הכנריות סופרים הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות והצ'מפיונשיפ קרובה מתמיד.

מיקאל אנטוניו ווסטהאם. רויטרס
איזו הפתעה. ווסטהאם חוגגת/רויטרס

ווסטהאם - צ'לסי 2:3

אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות - כולל 0:1 על לסטר סיטי ביום ראשון, שהעלה אותם לחצי גמר הגביע האנגלי, שחקניו של פרנק למפארד נעצרו דווקא בדרבי הלונדוני הקטן מול קבוצה חלשה אומנם, אבל כזו שחייבת כל נקודה במאבקי ההישרדות שלה בתחתית והשיגה ניצחון חשוב מאין כמוהו עבורה. כמו במשחקים הקודמים שלה, צ'לסי שלטה גם הפעם וניצלה כששער של תומאס סוצ'ק הצ'כי נפסל בדקה ה-34 בגלל נבדל קטן. שלוש דקות לפני ההפסקה וויליאן העלה את הבלוז ליתרון בפנדל מדויק. אלא שווסטהאם לא נבהלה ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה סוצ'ק פיצה על הגול הפסול עם נגיחה מקרוב אחרי כדור קרן.

בדקה ה-51 מיקאל אנטוניו השלים מהפך אחרי מחדל בהגנת הבלוז. הפטישים התגוננו כדי להשיג שלוש נקודות יקרות מפז, אבל וויליאן השלים צמד והשווה בדקה ה-72 בבעיטה חופשית אדירה. צ'לסי תקפה גלים גלים בדקות האחרונות, שלחה המון שחקנים קדימה ונענשה עם שער ירמולנקו ממש בדקה ה-90. האוקראיני הענק קיבל כדור מאנטוניו ומול שמירה של שחקן אחד, ירה לרשת. ניצחון קריטי לווסטהאם, שפתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום והתחתית הבוערת. צ'לסי מצידה אפשרה למנצ'סטר יונייטד לסגור ממנה את הפער בקרב על המקום הרביעי לשתי נקודות בלבד.

משחק נוסף:

בורנמות' - ניוקאסל 4:1
לניוקאסל: דווייט גייל (5), שון לונגסטף (30), מיגל אלמיריון (57), ולנטינו לזארו (77), לבורנמות': דן גוסלינג (93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully