וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זידאן מתעב את בייל בגלל שהוא כבש גול יותר יפה משלו בגמר האלופות"

דייויד בנטלי עם הסבר מקורי לספסול של חברו לשעבר בטוטנהאם: "לזידאן יש עניין אישי איתו. כואב לראות איך דופקים אותו בריאל"

מתוך טוויטר

דייויד בנטלי, שחקן טוטנהאם לשעבר, טוען: הספסול של גארת' בייל בריאל מדריד הוא לא מסיבות מקצועיות. שחקן הכנף ששיתף פעולה עם בייל בקבוצתו הקודמת, משוכנע שיש הסבר אחר לכך שהוולשי לא משחק בתקופה האחרונה - המספרת שכבש בגמר ליגת האלופות, שלטענתו יפה יותר מהוולה המפורסם של זידאן באותו מעמד.

"לזידאן יש מניעים נסתרים בכל מה שקשור לגארת' בייל. אלו כבר עניינים אישיים, לא מקצועיים", טען בנטלי. "אני חושב שהוא לא מרוצה מזה שגארת' כבש גול יותר יפה ממנו בגמר האלופות. זה מרגיז אותו, אוכל אותו. אחרת אין לספסול שלו שום הסבר אחר".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד יחד עם זינדין זידאן. רויטרס
יחסים מתוחים. זידאן ובייל/רויטרס

בנטלי טוען שהתדמית המרוחקות והמעט שחצנית של בייל היא שגויה. "כולם במדריד חושבים שהוא מתנשא, שהוא לא חברותי ורק רוצה לשחק גולף כל היום, אבל זה לא נכון. הוא פשוט בחור שקט. הוא יאכל איתך ארוחת ערב ולא ידבר יותר מדי. הוא בסך הכל מנסה להיות מי שהוא. מציק לי לראות את זה, כי אני ממשיך לעקוב אחריו מקרוב ורואה איך דופקים אותו שם. הוא בחור לבבי, משפחתי וחביב. נראה שהוא פשוט לא מובן במדריד".

בנטלי זוכר איך בימי טוטנהאם "בייל היה מסוגל לעשות הכל", ובטוח שהוא עדיין יכול לשחזר את אותה יכולת. "הוא פשוט טוב יותר בכל. הוא היה הכי טוב בטוטנהאם בתיקולים, הכי טוב בבעיטות חופשיות, הכי טוב בספרינטים, הכי טוב בחדר הכושר. בלתי ייאמן מה שקורה לו בריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully