וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דיבאלה ורונאלדו שוב כבשו, יובנטוס ניצחה בגנואה 1:3

הארגנטינאי והפורטוגלי הבקיעו מחזור שלישי ברציפות והאלופה עשתה עוד צעד לסקודטו נוסף. לאציו חזרה מפיגור ל-1:2 בטורינו

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

המחזור ה-29 בסריה A יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים להם יש השפעה ישירה על מאבק האליפות. במשחק הראשון עשתה לאציו את העבודה כשניצחה 1:2 את טורינו, אבל לצערה זמן לא רב לאחר מכן, יובנטוס הפליגה בבטחה ל-1:3 בגנואה ושמרה על הפער בפסגה.

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה. רויטרס
מי זוכר שהוא היה חולה קורונה במשך יותר מחודש? דיבאלה/רויטרס

גנואה - יובנטוס 3:1

אחרי שלאציו הזיעה בדרך לשלוש נקודות אצל היריבה העירונית שלה, אלופת איטליה דילגה לשלוש נקודות קלילות והיא נראית בלתי ניתנת לעצירה, עם 9 נקודות מ-9 אפשריות מאז חזרה הסרייה A והפרש שערים 1:9. פאולו דיבאלה וכריסטיאנו רונאלדו המשיכו ללהוט, כשהארגנטינאי קובע 0:1 אחרי מהלך אישי נהדר בדקה ה-50 והפורטוגלי מנצל בישול של מיראלם פיאניץ' כדי להציץ מחוץ לרחבה בדקה ה-56. דוגלאס קוסטה כבש את השער היפה במשחק בדקה ה-73 - בעיטה מסובבת לחיבורים הרחוקים - ואנדראה פינמונטי רק צימק רבע שעה לסיום.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה עם מרקו פארולו. GettyImages
צמד הכובשים. פארולו ואימובילה/GettyImages

טורינו - לאציו 2:1

שחקני הביאנקוצ'לסטי נחלצו ממבוכה במחזור הקודם לאחר שהפכו פיגור 1:0 מול פיורנטינה החלשה ל-1:2. גם הפעם הם עשו בדיוק את זה, כדי לשמור על מרחק סביר מיובנטוס. אנדראה בלוטי העלה את המארחת ליתרון מהנקודה הלבנה (5), אולם בדקה ה-48 השווה צ'ירו אימובילה, אחרי כדור עומר יפה של לואיס אלברטו, חגג את שערו ה-29 העונה, באותה כמות משחקים, והשווה את שיא המועדון לשערים באותה אחת (אותו קבע הוא עצמו, ב-2017/18). המהפך הושלם בדקה ה-73, עם בעיטה של מרקו פארולו שפגעה בשחקן הגנה והטעתה את סלבטורה סיריגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully