וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.6: אשרף חכימי סגר באינטר, הושלמה עסקת לירוי סאנה

המגן הנהדר יחתום רשמית לחמש שנים. לפי "בילד", באיירן תשלם לסיטי 50 מיליון יורו עבור הקיצוני. אתלטיקו מעוניינת במיליק

שחקן ספורטינג ליסבון ז'ואלסון פרננדס, פלייר/צילום מסך

העברות

* פריז סן ז'רמן הודיעה על הארכת חוזהו של המגן לייבין קורזאבה. קבוצות רבות התעניינו במגן השמאלי, כשהשם הבולט היה ארסנל, אבל בסופו של דבר הוא נשאר בבירת צרפת וחתם לארבע עונות נוספות.

* טרייד צנוע הושלם בין יובנטוס ומנצ'סטר סיטי: סגנית האלופה האנגלית קיבלה את החלוץ הספרדי בן ה-18 פאבלו מורנו, שגדל במחלקת הילדים של ברצלונה. הגברת הזקנה קיבלה בתמורה את פליש קוריירה, חלוץ פורטוגלי בן 19 שגדל במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון.

* אנדראה פירלו חוזר ליובנטוס. קשר העבר, שפרש ממשחק פעיל ב-2017, מונה למאמן קבוצת המילואים של יובנטוס (עד 23).

* ברצלונה הודיעה ששחקן קבוצת הנוער, מארק חוראדו בן ה-16, המשחק בהגנה, עבר למנצ'סטר יונייטד. "לא קל לעזוב קבוצה שהייתה כמו הבית השני עבורי", אמר חוראדו בפוסט פרידה. "אבל הגיע הזמן שלי להיפרד".

* השוער אלכסנדר נובל בן ה-23 חתם בבאיירן מינכן לחמש שנים, ואמור לשמש כשוער שני. נובל משחק מ-2016 בקבוצה הבוגרת של שאלקה.

* הבלם הספרדי אלברו גונסאלס, ששיחק בעונה החולפת במארסיי בהשאלה מוויאריאל, נרכש על ידי הצרפתים תמורת ארבעה מיליון יורו וחתם על חוזה עד 2023.

* לוריין מהליגה הצרפתית הראשונה הודיעה על החתמתו של החלוץ סטפן דיארה מלה מאן, שירדה לליגה השלישית בצרפת. דיארה, שגדל בראן, חתם לחמש שנים בקבוצתו החדשה.

* שוער זלצבורג אלכסנדר ואלקה בן ה-37 האריך את החוזה שלו בעונה נוספת אצל אלופת אוסטריה.

* המגן הימני ג'רמי טוליאן מבורוסיה דורטמונד הושאל לעונה נוספת בססואולו האיטלקית.

* אוגסבורג הודיעה על החתמה של שלושה שחקנים חופשיים שסיימו חוזים: דניאל קאליג'ורי משאלקה חתם עד 2023, שוער אוניון ברלין רפאל גיקיביץ שם עד 2022 וטוביאס שטרובל מבורוסיה מנשנגלדבאך עד 2023.

חכימי כבר במילאנו

שמועות

* ב"בילד" טוענים: עסקת לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן הושלמה. הבווארים ישלמו 50 מיליון יורו עבור הקיצוני, שיחתום לחמש שנים.

* לפי "סקיי ספורט איטליה", אשרף חכימי חתם באינטר לחמש שנים. המגן הנהדר ששיחק בעונה החולפת בבורוסיה דורטמונד בהשאלה מריאל מדריד, נחת במיאלנו וכבר עבר את הבדיקות. הנראזורי, על פי דיווחים, ישלמו בעבורו 40 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שאתלטיקו מדריד ירדה מאדינסון קבאני, ועברה לעסוק בחלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק לקראת העונה הבאה.

* מריו גצה, שסיים את דרכו בבורוסיה דורטמונד אחרי 18 שנה שהיה במועדון, מחוזר באיטליה. על פי הדיווחים, מילאן, אינטר ורומא הביעו עניין בכובש שער הניצחון בגמר מונדיאל 2014. בגרמניה טוענים שגם מונאקו מעוניינת בו.

* לואיק רמי צפוי לחתום בבנבנטו, שעלתה אל הסרייה A באיטליה. חלוץ צ'לסי לשעבר, ששיחק בשתי העונות האחרונות בליל, יצטרף בהעברה חופשית ויחתום לשנתיים.

* מנצ'סטר סיטי מחפשת לחזק את החלק ההגנתי שלה הקיץ ואחד השמות שהוזכרו הוא של נתן אקה ההולנדי מבורנמות'.

* ר.ב. לייפציג צפויה לרכוש את הה צ'אן וואנג מזלצבורג תמורת סכום שקרוב לעשרה מיליון יורו. על פי הדיווחים הקוריאני היה מבוקש גם על ידי וולבס ואפילו ליברפול הביעה עניין, אבל הוא מעדיף לעבור ללייפציג.

* מנצ'סטר סיטי צפויה להצטרף למאבק על ג'ק גריליש מאסטון וילה. פפ גווארדיולה יאבד הקיץ כנראה את לירוי סאנה וגריליש, בו מעוניינת מנצ'סטר יונייטד, עשוי להיות המחליף שלו.

* צ'לסי מעוניינת מאוד באנג'ל גומס, שמסיים את החוזה שלו במנצ'סטר יונייטד כבר היום, ועשויה להחתים אותו לאחר שהוא סירב להאריך את חוזהו באולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully