וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.6: בופון וקייליני האריכו את החוזים ביובנטוס

השוער בן ה-42 והבלם בן ה-35 חתמו לעונה נוספת אצל הביאנקונרי. אחרי שעזב את הנבחרת: אנדראס הרצוג מועמד לשטורם גראץ

אריאן רובן מודיע על חזרתו לכרונינגן/האתר הרשמי של כרונינגן

העברות

* הרטה ברלין הודיעה שבלם העבר ארנה פרידריך מונה למנהל הספורטיבי שלה.

* ג'אנלואיג'י בופון לא רוצה לפרוש. השוער בן ה-42 האריך היום את החוזה שלו בעונה נוספת ויישאר כשוער השני של יובנטוס גם בעונה הבאה. גם ג'ורג'ו קייליני, שעבר פציעה קשה מאוד, חתם עד 2021.

שחקן בורוסיה דורטמונד אשרף חכימי. רויטרס
עסקת העברתו לאינטר תיסגר היום? חכימי/רויטרס

* על פי דיווח באוסטריה, אנדי הרצוג מועמד להתמנות למאמן שטורם גראץ. מאמן נבחרת ישראל לשעבר שמשמש לאחרונה פרשן בטלוויזיה האוסטרית והוזכר גם כמועמד לורדר ברמן, סירב להגיב לדיווח. גם מאמנו של שון וייסמן בוולפסברגר, פרדיננד פלדהופר, בין המועמדים. גראץ סיימה את העונה באוסטריה במקום השישי.

* על פי התקשורת הספרדית, ארנסטו ואלוורדה קרוב לחזרה לקווים. אקס ברצלונה מנהל בימים האחרונים מו"מ עם ולנסיה, שצברה ארבע נקודות בלבד מאז החזרה מפגרת הקורונה וצפויה לפטר את המאמן אלברט סלאדס.

* על פי BBC, ליברפול מציעה את דיאן לוברן לנאפולי כחלק מעסקת קאלידו קוליבאלי. גם מנצ'סטר סיטי נאבקת על שירותיו של הבלם הסנגלי, שתג מחירו עומד כל כ-100 מיליון יורו.

* מנהל אינטר בפה מארוטה סיפר שהנראזורי קרובים להשלים את עסקת רכישתו של אשרף חכימי מריאל מדריד. על פי הדיווחים, אינטר תרכוש את המרוקני מריאל מדריד תמורת 40 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים. "לא אסתיר את זה שאנחנו בשלבים מתקדמים של המו"מ. יום שני יהיה חשוב מאוד ואני אופטימי שנצליח לסגור את העסקה. זה חשוב מאוד. הבעלים נתנו לנו את האפשרות לרכוש אותו".

* אינטר עשויה לוותר על מילאן שקריניאר ולמכור אותו הקיץ, כך טוענים באיטליה. מי שהוזכרה כקבוצה שמעוניינת בסלובקי היא מנצ'סטר סיטי, שרוצה לבצע רענון בחוליית ההגנה.

* בפורטוגל טוענים שפורטו תהיה מוכנה למכור את דנילו פריירה הקיץ, אבל תדרוש בתמורה סכום גבוה. לפריירה יש סעיף שחרור שעומד על 60 מיליון יורו, אבל הכחולים עשויים למכור אותו אפילו תמורת 40. ארסנל הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.

* סלומון קאלו עשוי להצטרף הקיץ לבוטאפוגו הברזילאית. החלוץ מחוף השנהב, שהושעה מהרטה ברלין אחרי שצילם סרטון שמגחיך את הוראות הקורונה, סיים את החוזה בבירת ברלין ועשוי לעבור לברזיל.

* מנצ'סטר סיטי רוצה את ילד הפלא של יובנטוס פאבלו מורנו. שחקן נבחרת ספרד הצעירה כבר עבר בדיקות רפואיות אצל התכולים וצפוי לחתום לארבע עונות.

* בורחה מיוראל מספק יכולת טובה בלבנטה העונה, מה שגרם לכך שגם ויאריאל וגם ולנסיה מעוניינות בשירותיו של המושאל מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully