וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ולאדן איביץ' לא יישאר, גם ז'איר אמאדור מתכוון לעזוב

29.6.2020 / 6:15

האלופה לקראת מהפכה: החיפוש אחר המאמן הבא כבר החל ואפילו ברק בכר הוצע, אם כי הקבוצה מעדיפה מאמן זר. אמאדור מנסה להשיג שחרור ולחזור לספרד, ג'ורדן קאדירי לאוהדים: אני אמור לחתום

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

בווידאו: מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות

עיקרי הדברים

- ולאדן איביץ' החליט סופית לעזוב את מכבי תל אביב בסיום העונה

- ברק בכר הוצע לצהובים בתור מחליפו, אולם גולדהאר מעדיף מאמן זר

- ז'איר אמאדור מנסה להתיר את חוזהו לעונה הבאה במטרה לחזור לספרד

- חוזים חדשים יוצעו בתקופה הקרובה לאיתי שכטר, אייל גולסה ושרן ייני

- ג'ורדן קאדירי לאוהדי מכבי תל אביב: אני אמור להצטרף לקבוצה בקרוב

seperator

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' החליט סופית לסיים את דרכו בישראל בתום האליפות השנייה שהשיג ומיד אחרי שהעונה תסתיים, הוא יעזוב חזרה לביתו בסלוניקי שם יתכנן את עתידו. בשלב הזה אין לסרבי הצעה ממשית מקבוצה אחרת, אבל הוא חש מיצוי וצורך להתקדם ליעד הבא אחרי שהשיג בליגת העל כל מה שאפשר לבקש. חוסר הוודאות סביב קיומם של המפעלים האירופיים בעונה הבאה בשל התפשטות הקורונה, תרם להחלטה.

במכבי תל אביב כבר השלימו עם העובדה שאיביץ' יעזוב והחלו לחפש מאמן אחר. במסגרת החיפושים אחר המאמן הבא הוצע לקבוצה ברק בכר, אבל נראה שמיטש גולדהאר ימשיך עם מאמן זר ולא יסטה מהדרך אליה הלך לפני שמונה שנים ושבה זכה בחמש אליפויות.

עוד בוואלה!

בצל חגיגות האליפות: המסר החשוב מגולדהאר והמאמץ האחרון להשארת איביץ'

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מסיים קדנציה מופלאה. איביץ'/דני מרון

איביץ' הוא לא היחיד שרוצה לעזוב. גם ז'איר אמאדור מעוניין להתיר את חוזהו בתום שנתיים ולחזור לספרד. לבלם יש חוזה גם לעונה הבאה, אבל כבר לפני כחצי שנה הוא העביר מסר להנהלת מכבי תל אביב, לפיו הוא מבקש לעזוב את ישראל הקיץ ולחזור עם משפחתו לספרד. במכבי תל אביב כבר בוחנים חלופות לבלם זר במקום אמאדור, אם כי עדיין לא נתנו לו את האור הירוק שהוא מבקש כדי להיפרד.

אבי ריקן הוא השחקן היחיד שהחזיק בחוזהו הארכה אוטומטית לעונה נוספת, אם יעמוד במכסת הופעות במשחקים. הקשר הוותיק עמד במשימה ואתמול (ראשון) בישר שהוא נשאר לעונה נוספת. לעומתו, איתי שכטר, אייל גולסה ושרן ייני צריכים לדון על חוזים חדשים עם ההנהלה מכיוון שלהם אין סעיף דומה בחוזה. ההערכה היא שבתקופה הקרובה תציע מכבי תל אביב לשחקנים את ההצעות לעונה הבאה. כפי שכבר פורסם, טל בן חיים ישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב אחרי שסיים שלוש שנים לא מוצלחות בצ'כיה.

ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב מול בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נחוש לחזור לספרד. אמאדור/דני מרון

יתכן מאוד שהחלוץ הניגרי הצעיר ג'ורדן קאדירי הוא באמת שחקן שמכבי תל אביב רוצה לצרף. קאדירי שלח אתמול הודעות לכמה אוהדים שהצליחו להגיע אליו ובהן כתב כי הוא אמור להגיע למכבי תל אביב בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully