וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חוששת מהיכולת, אדלר יציין בדו"ח שאבוקסיס אמר: 'תגמגם משהו'

24.6.2020 / 6:35

שלושה שבועות לפני גמר הגביע, האדומים שוב איכזבו: "אי אפשר לעשות הוקוס פוקוס לפני הגמר". המאמן שהורחק לא יעמוד על הקווים מול מכבי חיפה, אקולטסה נרכש ב-500 אלף יורו

דוברות הפועל חיפה

עיקרי הדברים

- באר שבע מודאגת מהיכולת לקראת גמר הגביע
- אקולטסה נרכש ב-500 אלף יורו במקום ב-700 אלף יורו
- ההתנצלות של אבוקסיס לא תעזור לו לחמוק מעונש

seperator

דאגה בהפועל באר שבע מכך שהקבוצה לא מעלה הילוך ולא מרימה יכולת. המשחק אתמול (שלישי) מול בית"ר ירושלים שהסתיים בתיקו 2:2 היה יותר טוב מזה ששיחקה הקבוצה בשבת מול מכבי חיפה, אבל עדיין לא היה מדובר במשחק טוב של הקבוצה ובמועדון חוששים שיהיה קשה להרים את השחקנים למשחק גמר הגביע אם הם ימשיכו לשקוע.

"אנחנו חייבים להרים את היכולת", אמרו אמש במועדון. "אי אפשר לעשות הוקוס פוקוס לפני גמר הגביע. צריך לחזור ולשחק כדורגל טוב כמו שעשינו בלא מעט משחקים ולשמור על יציבות כדי שנבוא למשחק הגמר בסוג של מומנטום".

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס: "אני בטוח שאלונה ברקת עומדת מאחורי השארת אלטון אקולטסה"

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים מול קייס גאנם שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
גמר הגביע בעוד שלושה שבועות בלבד. קייס גאנם אתמול/דני מרון

יוסי אבוקסיס המשיך להסביר אמש בתום המשחק כי הוא חייב לעשות הרבה שינויים בכל משחק, מכיוון שהוא חושב על גמר הגביע. אתמול ז'וזואה היה מוצהב ונעדר אבל המאמן התכוון לזה שהוא החליט אתמול לא לפתוח בהרכב עם שחקנים כמו בן ביטון, לואי טהא, אלטון אקולטסה ובן שהר מתוך מחשבה על כך שהוא רוצה לשמור אותם רעננים לקראת המשחקים הבאים ובעיקר כאמור לקראת הגמר.

אקולטסה, שחתם אתמול לארבע שנים, נכנס רק כמחליף מכיוון שלא חש היטב בימים שלפני המשחק. הבוקר מתברר כי הפועל באר שבע הצליחה להקטין את הסכום שהיא שילמה עבור שחקן הכנף לסנט טרוידן מ-700 אלף יורו ל-500 אלף יורו. גם את הסכום הזה תשלם הפועל באר שבע בתשלומים. אבוקסיס הודה אמש לאלונה ברקת וטען כי הוא מעריך שהיא סייעה לקבוצה לצרף את השחקן.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
לא יחמוק מעונש. יוסי אבוקסיס/דני מרון

בתוך כך ייעדר אבוקסיס מניהול המשחק מול מכבי חיפה במחזור הקרוב אחרי שהורחק אתמול בכרטיס אדום על ידי השופט זיו אדלר שצפוי לציין הבוקר בדו"ח השיפוט שלו שאבוקסיס אמר לו: תגמגם משהו", אחרי שלא שלף צהוב שני לשחקן בית"ר ירושלים. אבוקסיס התנצל בסיום המשחק מול התקשורת, אבל זה לא יעזור לו להתחמק מעונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully