וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אני בטוח שאלונה ברקת עומדת מאחורי השארת אלטון אקולטסה"

23.6.2020 / 22:09

מאמן הפועל באר שבע שיבח את הבעלים היוצאת: "גם כשהיא לא נמצאת היא דואגת לקבוצה, ברור שיש לה יד". רוני לוי: "בתנאים הנוכחיים, להגיע לאירופה זה הישג"

שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
לברקת יש יד ורגל בעסקה. אקולטסה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שלישי) ב-2:2 דרמטי, ושתיהן נותרו ללא ניצחון בפלייאוף העליון. מיגל ויטור (92) ותומר יוספי (45) השוו אחרי שערים של חנן ממן (17) ושלומי אזולאי (67).

בסיום המשחק, התייחס יוסי אבוקסיס להישארותו של אלטון אקולטסה ואמר: "כל המערכת רצתה אותו, כולל האוהדים. הוא התחבר למערכת, מגיע כל הכבוד להנהלה שלנו, להחתים שחקן כזה לכמה שנים זה שאפו גדול. זה לא פשוט, בתקופה כזאת, מה שהכדורגל עובר מבחינה כספית. לא האמנתי שנצליח להשאיר אותו. אני בטוח שאלונה עומדת מאחורי ההשארה שלו, ומגיע לה כל הכבוד. זו קניה של כרטיס, זה המון כסף. גם כשהיא לא נמצאת פה היא דואגת לקבוצה, זה ברור שיש לה יד פה ואנחנו שמחים".

שחקן הפועל באר שבע, תומר יוספי, עם יוסי אבוקסיס. דני מרון
מרוצה מאוד. אבוקסיס עם יוספי/דני מרון

על היכולת של קבוצתו בפלייאוף העליון אמר מאמן הפועל באר שבע: "ברור שאני לא מרוצה, בחלק מהמשחקים שיחקנו טוב ובחלק רע מאוד. היום זה היה נראה אחרת, הרבה שחקנים שיחקו טוב. מהתוצאות אני לא מרוצה. קשה להיכנס לקצב כשעושים כל כך הרבה שינויים. לנו יש גם גביע, אנחנו חושבים על הגביע. בית"ר שיחקה את המשחק האחרון שלה ביום רביעי שעבר, אנחנו שיחקנו בשבת. לקבוצות בלי גביע אין מה להפסיד. גם מכבי פתח תקוה בלאומית עושה 7-8 שינויים בכל משחק. זה עדיין לא מצדיק את זה שלא ננצח, אבל אנחנו מנסים להגיע לגמר עם ההרבה הטוב ביותר שלנו. אני יודע שאם ניתן לכולם לשחק שלוש פעמים בשבוע, זו התאבדות".

אבוקסיס הוסיף והתנצל בפני השופט זיו אדלר: "אני רוצה להתנצל בפני השופט, לא הייתי צריך להגיד לו - 'מה, אתה מנסה להרוס את המשחק? חבל, זה צהוב שני'. זו לא בושה להתנצל, יש אמוציות במשחק".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2 דרמטי

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מוצא את חצי הכוס המלאה. רוני לוי/דני מרון

מנגד, סיכם רוני לוי ואמר: "היה לנו משחק טוב, בסך הכל החבר'ה עשו עבודה טובה, גם מבחינה טקטית והתקפית, עשינו מהלכים טובים מאוד וכבשנו שערים יפים מאוד. מגיע לשחקנים מחמאות, הם עשו עבודה טובה. הכדורגל לפעמים אכזרי, זה קצת מאכזב, אבל יש לי רק מילים טובות לשחקנים. ממה שראיתי, טל לקח את הכדור בשער שנפסל, אבל זו החלטה של השופט. היינו צריכים להיות מרוכזים, חבל, זה מאכזב מאוד, אבל אנחנו מעודדים מהיכולת ומהגישה של השחקנים. אני תמיד שואף להגיע הכי רחוק שאפשר, אבל בתנאים הנוכחיים להגיע לאירופה זה הישג. נצטרך להבטיח את זה, כל המשחקים בפלייאוף מאוד קשים. כל משחק יהיה קשה ונילחם עד הסוף כדי להגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully