וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלטון אקולטסה חתם לארבע שנים

23.6.2020 / 16:38

הקבוצה מבירת הנגב סיכמה עם סנט טרוידן על רכישת כרטיסו של שחקן הכנף ההולנדי, שחתם רשמית: "כבר מחכה לשחק בטרנר מלא". בן זאב: "נעשו מאמצים רבים על מנת לאפשר את רכישתו"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע הודיעה הערב (שלישי) כי החתימה לארבע עונות נוספות את אלטון אקולטסה. "שמעתי הרבה על אהבת הקהל והיחס החם של אנשי המועדון לפני שחתמתי כאן ועדיין כמות האהבה שקיבלתי ריגשה אותי מאוד", אמר השחקן. "מהרגע הראשון שכף רגלי דרכה במתחם האימונים, כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה דאגו לי לכל דבר שהייתי זקוק לו. עוד יותר התרגשתי כאשר עליתי למגרש בטרנר וגיליתי את אהבת האוהדים. אני לא יכול לחכות לחזור לשחק בפניכם, באצטדיון מלא קהל ומקווה לחגוג איתכם הרבה רגעים שמחים ואדומים בעתיד".

יו"ר המועדון, איתי בן זאב, הוסיף: "בשבועות האחרונים, קראנו ושמענו מכם רבות בעניין השארתו של אלטון במועדון. כחלק מהחשיבות להעמיד קבוצה חזקה שתתחרה על כל התארים וכפי שגם אמרנו לכם לא פעם, נעשו מאמצים רבים על מנת לאפשר את רכישתו של אלטון. אני מברך על המשך דרכו ומאחל לו הצלחה רבה איתנו".

שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
לא הולך לשום מקום. אקולטסה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

כדי לאפשר את חתימתו, הגיעה הקבוצה מבירת הנגב לסיכום עם סנט טרוידן הבלגית על מתווה רכישת הכרטיס של שחקן הכנף. בחודש האחרון ניהל מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים אינספור שיחות עם מקבילו בסנט טרוידן ועם סוכנו של אקולטסה, שסייע להפועל באר שבע והצדדים הגיעו להבנות על המתווה לרכישת השחקן. כזכור, להפועל באר שבע היתה אופציה לרכוש את אקולטסה בסכום של 700 אלף יורו. רחמים הצליח להוריד את מחיר הכרטיס בצורה משמעותית ובכל מקרה סיכם עם מקבילו בקבוצה הבלגית על חלוקה לתשלומים, כאשר התשלום הראשון יהיה הקטן יותר בשל הבעיות הכספיות של הקבוצה.

בתוך כך, אקולטסה לא יחזור היום להרכב הפועל באר שבע במשחק מול בית"ר ירושלים (21:00) בגלל שהיה פצוע, אבל הוא יתלבש ואמור להיכנס כמחליף לחצי שעה. במסגרת הנסיונות שלו לשמור על סגל בריא עד גמר הגביע, ימשיך אבוקסיס לחלק את הדקות בין השחקנים כאשר ז'וזואה ייעדר מהמשחק שיערך באיצטדיון הי"א באשדוד בשל צבירת כרטיסים צהובים. בשער יעמוד שוב ארנסטוס שטקוס ונראה כי נפתח שוב המאבק על האפודה הראשונה, אם כי עדיין נותן המאמן יוסי אבוקסיס עדיפות מסויימת לשוער אוהד לויטה. נתי אסקיאס בן ה-19 יפתח לראשונה בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully