וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל באר שבע מהגג בטרנר: "אם לא נוכל למכור מנויים וכרטיסים, זו תהיה מכת מוות"

22.6.2020 / 7:27

במועדון חוששים שייאלצו לנדוד לאצטדיונים אחרים בחודשים הראשונים של העונה הבאה ומקווים שראש העיר יסייע. אקולטסה אמור לשוב לסגל מול בית"ר ירושלים

פלייר אוהדי הפועל באר שבע חוגגים העפלה לגמר הגביע/באדיבות וסרמיליה. צילום: מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

דאגה גדולה בהפועל באר שבע מבעיית הגג באצטדיון טרנר, אשר מאיימת לשלוח את הקבוצה לשחק מחוץ לבאר שבע בחודשים הראשונים של העונה הבאה. במועדון לא ידעו עד כמה התקלה חמורה, מה מידת הנזק ומה משך השבתת הפעילות באצטדיון הביתי. סביב הנושא קיימות הערכות שונות ובהפועל באר שבע תולים תקוות באדם אחד, ראש העיר רוביק דנילוביץ', שאמור להיכנס לתמונה השבוע. בשלב הזה טרנר מושבת לחלוטין על פי הוראת קצין הבטיחות של העירייה. החברה שבנתה את האצטדיון דווקא לא רואה בליקויים שנמצאו ככאלה שצריכים למנוע את פתיחת העונה הבאה, אבל גורמים אחרים חושבים אחרת ומדברים אפילו על הורדת הגג מהיציעים הצפוניים שם יושבים האוהדים האורחים.

נושא האצטדיון הוא כעת הנושא הכי חשוב עימו צריכה להתמודד ההנהלה והוא באותה רמת חשיבות כמו גמר גביע המדינה. "אם לא נוכל למכור מנויים וכרטיסים לעונה הבאה למשחקי הבית שלנו בטרנר, זו תהיה מכת מוות", אמרו בהפועל באר שבע. "ברור שעדיין לא בטוח שיהיה בכלל קהל או שיהיה בכלל כדורגל בעוד חודשיים, אבל בהנחה שנמשיך לחיות כאן עם הקורונה, הקבוצה חייבת קהל ואוהדים". העונה הכניסה מכירת המנויים והכרטיסים סכום של 20 מיליון שקל שמהווים יותר ממחצית התקציב המתוכנן לעונה הבאה ומכאן החובה שהפועל באר שבע תשחק באצטדיון טרנר בעונה הבאה. "באר שבע היא לא עיר במרכז הארץ שאם משביתים בה את האצטדיון הביתי, אפשר לנסוע ולשחק באצטדיון ליד. אי אפשר לבנות על 3,000 אוהדים שיגיעו למשחקי בית בגוש דן. אנחנו לא רוצים אפילו לחשוב על מעבר למגרש אחר".

איצטדיון טוטו טרנר, באר שבע 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
דנילוביץ' יתערב? אצטדיון טרנר/ראובן קסטרו

בתוך כך בהפועל באר שבע יקוו מחר (שלישי, 20:00, ספורט 3) מול בית"ר ירושלים במשחק ששוב ינדוד לאיצטדיון הי"א באשדוד, לחזור ולנצח. בקבוצה רוצים מצד אחד לשמור על השחקנים כשירים לגמר גביע המדינה, אבל מצד שני יודעים שאסור להיכנס למומנטום שלילי של תוצאות רעות אשר ידרדר את הקבוצה לאווירה שלילית. הברומטר של הקבוצה ז'וזואה יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. אלטון אקולטסה אמור לשוב לסגל אבל ספק אם יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully