וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: אסקיאס יפתח לראשונה, גאנם על חשבון שהר

ויטור וסימאו יחזרו להרכב המארחת, ז'וזואה ייעדר בגלל צהובים, אבוקסיס עם ארבעה בהגנה (ג', 20:00, ספורט 3). רוני לוי: "הגנתית אנחנו מתקדמים יפה מאוד, מצפים לשיפור בתוצאות". התלבטות בין איינבינדר לעדי

מחזור 32הסתיים23/06/2020
הפועל באר שבע
  • יוספי (44)
  • ויטור (90)
2:2
  • (17) ממן
  • (67) אזולאי
בית"ר ירושלים
צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי לקראת המשחק

הפועל באר שבע

אחרי ההפסד למכבי חיפה, הפועל באר שבע שוב צריכה לנדוד לאצטדיון הי"א באשדוד, בתקווה לחזור ולנצח מחר (שלישי, 20:00, ספורט 3) את בית"ר ירושלים ולצמק את הפער בקרב על המקום השלישי לשתי נקודות. בקבוצה רוצים מצד אחד לשמור על השחקנים כשירים לגמר גביע המדינה, אבל מצד שני יודעים שאסור להיכנס למומנטום שלילי של תוצאות רעות אשר ידרדר את הקבוצה לאווירה שלילית. הברומטר של הקבוצה ז'וזואה ייעדר מחר בשל צבירת כרטיסים צהובים. אלטון אקולטסה אמור לשוב לסגל, אבל ימתין על הספסל שכן הוא לא כשיר ל-90 דקות.

מי שיערוך בכורה ב-11 הוא נתי אסקיאס הצעיר, שנכנס כמחליף מול מכבי חיפה. ארנסטס שטקוס ימשיך בין הקורות, מיגל ויטור ודויד סימאו ישובו להרכב וקייס גאנם יפתח בחוד במקום בן שהר.

המאמן יוסי אבוקסיס, שיחזור לשחק עם ארבעה שחקני הגנה, אמר: "המשחק האחרון שלנו היה רע מאד. אמנם יש לנו חשיבה שמלווה אותנו בכל רצף המשחקים הזה והיא לא להגיע למצב של פציעות שיפגעו בנו גם בליגה וגם בגמר הגביע, אבל זה לא משנה את זה שבסופו של דבר לא הייתי מרוצה מהיכולת ומהעובדה שלא ניצלנו מצבים. דיברנו על הדברים האלה באסיפות האחרונות ואלה דברים ששמנו עליהם דגש גם באימונים. הפלייאוף מאתגר הן בגלל תקופת הקורונה והן לאור היריבות, וכל משחק חשוב. אנחנו מקווים שאת השיפור ביכולת נרגיש כבר מחר וכמובן גם בתוצאות".

שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה. דני מרון
ספק אם יוכל לפתוח. אלטון אקולטסה/דני מרון

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תנסה להתקרב להבטחת המקום השלישי מחר (שלישי, 20:00, ספורט 3) כשתתארח אצל הפועל באר שבע במשחק שייערך באצטדיון הי"א באשדוד. עידן ורד ואנז' פרדי פלומן המוצהבים ייעדרו, כשמי שצפויים לפתוח בחלק הקדמי הם לירן רוטמן, ליוואי גרסיה ושלומי אזולאי. התלבטות בין דן איינבינדר לתמיר עדי בקישור.

גם הקבוצה מהבירה וגם הפועל באר שבע ללא ניצחון עד עתה בפלייאוף העליון, כאשר ניצחון של הירושלמים יפתח פער של שמונה נקודות בין השתיים ויבטיח כמעט בוודאות את המקום השלישי לשחקניו של רוני לוי, שאמר לקראת המשחק: "זה משחק מאוד חשוב, משחק נגד יריבה שלנו למקום השלישי, ראש בראש, ונעשה את המקסימום לחזור עם תוצאה טובה. ברור שאנחנו מצפים לשיפור בתוצאות. ברמת המשחק שלנו מבחינה הגנתית טקטית אנחנו מתקדמים יפה מאוד, אנחנו צריכים לבוא יותר לידי ביטוי מבחינת משחק ההתקפה, ואני מקווה שנעשה את זה כבר מחר".

"הפלייאוף קשה מאוד לכולם", הוסיף לוי. "גם בגלל הסיטואציה של הקורונה, וגם בגלל שיריבות שלנו לצמרת הן קבוצות חזקות מאוד, אין משחק קל או נוח, אז המשחקים הם קשים מאוד ואפשר להגיד שאנחנו לא נופלים מהיריבות שלנו, עומדים מבחינה הגנתית-טקטית בצורה טובה. חסר לנו קצת עניין ההצטרפות להתקפה, הסיומת, הגולים, ואני מקווה מאוד שנראה את זה".

עוד בוואלה!

שחקני בית"ר ירושלים חוששים מקיצוץ נוסף בקיץ

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

טריוויה

* שתי הקבוצות עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון. אצל הפועל באר שבע הרצף עומד על שישה משחקים (לראשונה מאז מרץ-אפריל 2014) כאשר שבעה מחזורים ללא ניצחון ליגה לא היו לה מאז פברואר-מרץ 2013. בית"ר ירושלים עם חמישה משחקים ללא ניצחון, ושישה כאלה לא היו לה מאז אפריל-מאי 2015.

* בפעם הקודמת שהתארחה אצל באר שבע, בית"ר ירושלים קטעה רצף של 21 משחקי ליגה ללא ניצחון מולה. כך נוצר רצף בצד השני, כשהפועל באר שבע לא ניצחה את בית"ר בארבעת המפגשים העונה (כולל גביע הטוטו).

* בית"ר ירושלים סופרת 389 דקות ללא שער שדה, מאז שליוואי גרסיה השווה ל-1:1 במשחק הקודם מול הפועל באר שבע.

* רוני לוי לא הפסיד בתשעת המשחקים האחרונים בהם אימן מול באר שבע, מאז ה-3:0 בטדי כמאמן בית"ר בדצמבר 2014.

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully