וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: השחקנים חוששים מקיצוץ נוסף בקיץ

22.6.2020 / 7:14

במועדון עלולים לדרוש מחלק מהשחקנים שחתמו בפגרת הקורונה על קיצוץ של כ-30 אחוז משכר הברוטו לשאת באחוז גבוה יותר. עידן ורד ופרדי פלומן ייעדרו מול הפועל באר שבע

פלייר חיים סילבס אחרי ה-1:1 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/דוברות הפועל חיפה

בווידאו: התגובות מהמשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה

במהלך פגרת הקורונה, חתמו שחקני בית"ר ירושלים על הסכם מול המועדון לפיו יקוצץ להם משכר הברוטו כ-30 אחוז, כולל בעונה הבאה. יחד עם זאת, לאחרונה שחקנים מקבלים מסרים, גם מכיוון נציגיהם, כי בשל המצב הכלכלי במועדון עשויים לדרוש מחלקם לשאת באחוז קיצוץ גבוה יותר בעונה הבאה, כשבעיקר מדובר על שחקנים בעלי חוזים גבוהים, ביניהם חנן ממן ודן איינבינדר.

בבית"ר ירושלים טענו כי כרגע הם לא מתעסקים בנושא אך הבהירו כי לא יעשו זאת בכל מצב, וייתכן שפשוט יהיו שחקנים שיקבלו הודעה לחפש קבוצה בתום העונה אם לא יהיו מרוצים מתפקודם. בנוסף הבהירו כי הדברים נזילים ויוכרעו בהתאם לאפשרויות הכלכליות בעונה הבאה, שתלויות בכסף שייכנס ממכירת שחקנים, באפשרות להכניס קהל למגרשים והסיוע מהאוצר.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד מול שחקן הפועל חיפה גידי קאניוק, גיא משפתי. דני מרון
ייעדר מהמשחק הקרוב. ורד/דני מרון

מחר (שלישי, 20:00, ספורט 3) תרצה בית"ר ירושלים לעשות צעד גדול להבטחת המקום השלישי, כאשר תתארח אצל הפועל באר שבע באצטדיון ה-י"א באשדוד. עידן ורד ופרדי פלומן המוצהבים ייעדרו. גם הקבוצה מהבירה וגם הפועל באר שבע ללא ניצחון עד עתה בפלייאוף העליון, כאשר ניצחון של בית"ר ירושלים יפתח פער של שמונה נקודות בין השתיים ויבטיח כמעט בוודאות את המקום השלישי לחניכיו של רוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully