וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול שוב סופג ביקורת: "לא סתם פיפ"א אישרה חמישה חילופים"

21.6.2020 / 9:29

לצד המחמאות על ההכנה לפני הניצחון על הפועל באר שבע, במכבי חיפה כעסו על כך שהמאמן ביצע רק שלושה חילופים: "יש עלינו עומס אדיר בחודש הזה". ירדן שועה ישוב לאימונים והוא לא צפוי לוועדת משמעת

האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול לאחר הניצחון על הפועל באר שבע

עיקרי הדברים

- שחקנים הודו אחרי הניצחון: "הרגשנו שאנחנו נכנסים למדרון תלול ובאנו נחושים כדי לעצור את זה"
- צ'ארון שרי ולדולב חזיזה זכו למחמאות
- ביקורת על בלבול שביצע רק שלושה חילופים: לא סתם פיפ"א אישרה חמישה חילופים
- ירדן שועה ישוב לאימונים והוא לא צפוי לוועדת משמעת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שוב בלט וזכה למחמאות. שרי/ברני ארדוב

במכבי חיפה נשמו לרווחה לאחר הניצחון: "הרגשנו שאנחנו נכנסים למדרון תלול"

1. במכבי חיפה נשמו בעיקר לרווחה אחרי ה-0:1 על הפועל באר שבע אמש (שבת) ששבר רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא נצחון. "היה חשוב מאוד לנצח", סיפר שחקן בקבוצה. "הרגשנו שאנחנו נכנסים למדרון תלול ובאנו נחושים כדי לעצור את זה". בקבוצה החמיאו לצ'ארון שרי ולדולב חזיזה שהיו המצטיינים במגרש. גם יתר השחקנים זכו למחמאות על הנחישות והאגרסיביות. בעקבות הניצחון, במכבי חיפה הבטיחו רשמית את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופאית בעונה הבאה כשבמועדון מבינים שבשל הקורונה יש סיכוי להעפיל לשלב הבתים, שכן העונה אין משחקים בשיטת בית חוץ אלא משחק אחד. למרות זאת, במועדון חוששים שהסחבת בנוגע למינוי המאמן תפחית את הסיכויים שכן בקבוצה עדיין לא עוסקים בבנייה לעונה הבאה. "יש פה הזדמנות אבל כדי לנצל אותה צריך להיות חדים", אמר גורם בקבוצה. "חשוב שיענקל'ה יסיים את סאגת המאמן השבוע כדי שיתחילו לבנות את הקבוצה".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"חשוב לחלק את העומס". בלבול/ברני ארדוב

מרקו בלבול שוב סופג ביקורת

2. למרות המחמאות על ההכנה המנטלית והאגריסיביות שהציגו השחקנים, נשמעה ביקורת על כך ששוב מרקו בלבול החליט לערוך רק שלושה חילופים, מתוכם שניים היו חילופים מאוחרים (מוחמד עוואד וסוף פודגוראנו). "לא סתם פיפ"א אישרה חמישה חילופים", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "יש עומס אדיר עלינו בחודש הזה וזה אחרי תקופה ארוכה שלא התאמנו אז חשוב לחלק את העומס ולתת לשחקנים לנוח בחלק מהמשחקים".

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה עם ארנסט מאבוקה. ברני ארדוב
הצעה רשמית טרם הגיעה. סלליך/ברני ארדוב

סינטאיהו סלליך רוצה להישאר ויתבקש לקצץ בחוזהו

3. במכבי חיפה עסוקים בעיקר במינוי המאמן. ההערכה במועדון היא שבלבול לא ימשיך כשהמועמדים הבולטים הם ברק בכר ופטר מאס. בכר הוא המועמד המועדף על גורמים רבים במערכת ואם יגיע גיא צרפתי צפוי להצטרף כעוזר המאמן ביחד עם גל אלברמן שיישאר. סינטאיהו סלליך יתבקש לקצץ על מנת לחתום על חוזה חדש. סלליך מבהיר בכל הזדמנות שהוא רוצה מאוד להישאר בקבוצה אבל הצעה רשמית תגיע לאחר מינוי מאמן.

ירדן שועה ארנסט מאבוקה שחקני מכבי חיפה מול אום אל פאחם במשחק הכנה. ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ישוב לאימונים. שועה/אתר רשמי, ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

ירדן שועה לא צפוי לעמוד לוועדת משמעת

4. מי שלא היה בסגל הוא ירדן שועה. השחקן ישוב לאימונים ולא צפוי לעמוד לוועדת משמעת כאשר בסביבתו מקווים שלא יהיו תקריות נוספות. אמו של השחקן שלחה מסרים בסוף השבוע לפיהם היא מרגישה שמחמירים עם בנה בניגוד לשחקנים אחרים שעוברים עבירות משמעת והכול עובר בשקט יחסי. עיקר הכעס הוא לגבי העימות של עוואד עם מאמן הכושר ניאל קלארק וכן עימותים נוספים שהתרחשו בשבועיים האחרונים באימונים ועברו בשקט. "אם ירדן היה מעורב באחד האירועים כולם היו שומעים על זה והוא כנראה היה נענש", אמרו בסביבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully