וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ריקרדו ואן ריין קרוב יותר למכבי חיפה מאשר לפנאתינייקוס"

ביוון טוענים שהמגן ההולנדי נוטה לירוקים, משום שההצעה הכספית שלהם עדיפה. בלבול מתגונן, וגם: התגובה של חזיזה לפוסט של עוואד

האתר הרשמי של מכבי חיפה

לאחר שורה של אכזבות, תחפש מכבי חיפה ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, כשתפגוש ביום שבת הקרוב את הפועל באר שבע במשחק שיתקיים באצטדיון הי"א באשדוד. "אני תמיד אומר לשחקנים שלי שלכל משחק אנחנו באים במטרה מאוד ברורה, לנצח", אמר הערב (חמישי) מאמן הירוקים מרקו בלבול. "באר שבע קבוצה מצוינת, היא נמצאת בתקופה נהדרת ויש לה שחקנים מאוד איכותיים. מאוד טקטית. תמיד קשה לנו מולה. אנחנו נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו בכדי לחזור עם ניצחון".

בימים האחרונים גברו השמועות לגבי עתידו של בלבול בחיפה. המאמן נדרש להן ואמר: "חשוב להבהיר כמה דברים, כשהגעתי לכאן, מכבי חיפה היתה בתחתית, שני מקומות מהמקום האחרון. אחרי עבודה של שנה הגענו לצמרת. יש לנו מקום להשתפר, אחרי השקעה מעמיקה, לא רק שלי, אלא של כל הצוות והשקעה מאוד גדולה של השחקנים".

בלבול הוסיף ואמר: "צריך לזכור איפה מכבי חיפה היתה ואיפה היא היום. הרבה מאוד שחקנים צעירים עלו לקבוצה הראשונה, שחקנים הגיעו לנבחרת. היום למכבי חיפה יש סגל מאוד בריא, איכותי וטוב".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בהחלט רואה שיפור. בלבול/ברני ארדוב

מוקדם יותר דווח בהולנד כי ריקרדו ואן ריין, 29, שרשם ארבעה הופעות בנבחרת הלאומית, מועמד למכבי חיפה. המגן הימני מסיים בקיץ הקרוב את חוזהו בהירנביין מבוקש גם בפנאתינייקוס, אולם ביוון טוענים כעת כי "כרגע, הוא קרוב יותר למכבי חיפה מאשר לפנאתינייקוס. ההצעה של הישראלים טובה יותר". ואן ריין, שגדל במחלקת הנוער של אייאקס, שיחק בין היתר גם בקלאב ברוז' ואלקמאר. העונה רשם 19 משחקי ליגה בשורות הירנביין.

בשעות הערב פרסם חלוץ הקבוצה מוחמד עוואד, שגם עתידו שלו לוט בערפל, פוסט באינסגרם ובו כתב: "דרכים קשות לעתים מובילות ליעדים יפהפיים". דולב חזיזה הגיב וכתב: "את מי לתייג - ברוז' או זלצבורג?"

הפוסט של מוחמד עוואד. מתוך האינסטגרם של מוחמד עוואד, אתר רשמי
הפוסט של עוואד/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של מוחמד עוואד

עוואד, כאמור, מאוכזב ממעמדו במועדון ועשוי לעזוב בקיץ. אחת הקבוצות שהוזכרו בעניינו היא ואלווייק ההולנדית, שם משמש מו אלאך כמנהל מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully