וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "יש משחקים שדברים לא עובדים, זה נורמלי"

18.6.2020 / 18:07

מאמן מכבי תל אביב לא מתרגש משתי תוצאות התיקו. על הדרבי בשבת: "הפועל בכושר טוב מאוד". דור פרץ: "יש אובר-מוטיבציה בדרבי"

אתר רשמי

בצל פרשת הכדורגלנים והקטינות, ערכה הערב (חמישי) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי התל אביבי ביום שבת. "אני מצפה למשחק קשה, שיחקנו מולם פעמיים וניצחנו 0:3, אבל היה קשה מולם", אמר ולאדן איביץ'. "הפועל תל אביב בכושר טוב מאוד, אפילו אם הפסידה את המשחק האחרון. הם התחילו את הפלייאוף מצוין, הם מדורגים במקום השני בפלייאוף. יש להם הרבה שחקנים צעירים ובעלי מוטיבציה".

על החיסורים בסגל ומצבם הגופני של השחקנים אמר המאמן: "כל הקבוצות בפלייאוף הזה באותה רמה מבחינה פיזית. כולנו לא יכולנו להתאמן לתקופה מסוימת, כל הקבוצות באותו מצב. אנחנו צריכים להיות ממוקדים ולהתכונן כמו שצריך, כפי שעשינו למשחקים קודמים. אנחנו מקצוענים ונצטרך לעבוד עד השנייה האחרונה, וזה מה שנעשה. יש משחקים שדברים לא עובדים כמו שרוצים, אבל בשנה שלמה זה נורמלי לגמרי. אתה לא משחק לבד, יש גם קבוצה יריבה".

לבסוף, על הקהל שחסר ביציעים אמר: "זה משחק שונה, לא שומעים את הקהל וכשכל החיים שלך אתה משחק מול האוהדים ואז פתאום אסור להם להגיע, זה לא אותו הדבר. זה לא קל. אבל אלה החוקים, ככה זה בכל אירופה".

דור פרץ הוסיף: "אני חושב שהרצון שלנו הוא לנצח כל משחק, לקחת שלוש נקודות מכל משחק. לצערנו לא יצא לנו לעשות את זה בשני המשחקים האחרונים, אבל מה שחשוב הוא שאנחנו ממשיכים קדימה. הפער מהמקום השני נשמר ואנחנו מקווים גם להציג יכולת טובה יותר וגם לקחת את הנקודות. דרבי זה דרבי, כל משחק נותן לנו מוטיבציה, אנחנו רצים לאליפות ועושים הכל בכל משחק, ודרבי נותן לך אובר-מוטיבציה להוכיח ולתת הכל. אנחנו מתרכזים בעצמנו. כל עוד נגיע מוכנים ונעשה את העבודה שלנו, אני מאמין שיהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully