וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי יחליט על עתידו בחודש הקרוב: ארה"ב, אירופה או מכבי תל אביב

18.6.2020 / 10:07

חודש גורלי לכוכב גוואנגז'ו, שצפוי להכריע עד ה-1 באוגוסט על עתידו. חוזהו בסין יסתיים ב-1 בדצמבר, אבל הוא יכול לעזוב קודם אם הליגה לא תתחיל. גולדהאר יפתח את הכיס?

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

ערן זהבי צפוי להחליט עד ה-1 באוגוסט באשר לעתידו המקצועי. לחלוץ המצטיין של גוואנגז'ו R&F יש אומנם חוזה עד ה-1 בדצמבר בסין, אבל העובדה שהליגה לא מתחדשת, בניגוד לליגות באירופה, יכולה לאפשר לזהבי לבקש בקשה לסיים את ההתקשרות עם הקבוצה הסינית. זו למעשה הוראת שעה בפיפ"א שלא רוצה להגביל שחקנים שמשחקים בליגות שלא נפתחות ובשל כך הקריירה שלהם נפגעת. זהבי יצטרך להכריע עד ה-1 באוגוסט אם הוא ממשיך להישאר בגוואנגז'ו ומחכה לראות מה קורה, בהנחה שהליגה הסינית לא תתחדש ב-40 הימים הקרובים, או שהוא מנסה לחשב מסלול מחדש. ממה שידוע עד כה הקבוצה הסינית משלמת לשחקניה את השכר למרות שהליגה לא נפתחה, כך שמבחינה כלכלית זהבי לא נפגע.

אם זהבי יחליט שהוא מתעקש לעבור למקום שבו כן משחקים (ולא רק מקבלים שכר), תעמודנה בפניו שלוש אפשרויות. הראשונה והמועדפת עליו היא ליגת ה-MLS בארה"ב, שם הוא ישאף לשחק במועדון גדול ובעיר מרכזית. האופציה השנייה היא אירופה כמו במקרה של טוטנהאם, שרצתה אותו בחלון ההעברות האחרון. והאופציה השלישית היא ישראל בה כמובן ירצה לשחק במכבי תל אביב (כפי שהצהיר לא מזמן, כשסיפר שבנו רוצה לחזור לישראל). על פי הידוע סדר הדברים הוא ארצות הברית, אירופה ומכבי תל אביב למרות שסדר העדיפויות גם עשוי להשתנות לאור ההצעות שיהיו לו.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. AP
מה היעד הבא? ערן זהבי/AP

במכבי תל אביב תמיד ירצו לראות את זהבי שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 33 אצלם, אבל צריך לקחת בחשבון שעדיין מדובר בעסקה שהבעלים מיטש גולדהאר עוד צריך לתת עליה את הדעת, שכן הוא התכוון להוריד את התקציב לעונה הבאה בשל משבר הקורונה. קרוב לוודאי שזהבי לא יבקש ממכבי תל אביב את הסכומים שהוא ירצה להרוויח בארצות הברית או באירופה אך עדיין יהיה מדובר בחוזה גבוה מאוד. לכל הפחות בסכומים שהוא הרוויח לפני שעזב את ישראל, אז כזכור חצה את רף מיליון הדולר.

בכל מקרה מדובר כאמור בחודש גורלי לקריירה של השחקן שממשיך להפציץ שערים מרהיבים במשחקי אימון, להוסיף אימונים אישיים עם מאמן הכושר הצמוד אליו ערן שדו ובעיקר להיות כבר חסר סבלנות ביחס לזה שהליגה בסין לא התחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully