וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אם אני ממשיך בעונה הבאה? צריך לשאול את יעקב שחר"

20.6.2020 / 22:42

מאמן הירוקים נשם לרווחה בתום ה-0:1 של קבוצתו על הפועל באר שבע, שהיה ניצחונם הראשון של הירוקים בפלייאוף. יוסי אבוקסיס: "המשחק החלש ביותר שלנו בפלייאוף העליון"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מתקהלים מחוץ לבלומפילד

במכבי חיפה יכלו לנשום לרווחה לאחר ששחקניה גברו הערב (שבת) 0:1 על הפועל באר שבע במשחק שנערך באיצטדיון הי"א באשדוד. הירוקים עלו למשחק הערב כשהם מחפשים את ניצחון הבכורה שלהם בפלייאוף, שלטו במשחק והביאו את יתרונם לידי ביטוי באמצעות שער של סינטאיהו סלליך (77) שכבש ביום הולדתו את שער הניצחון של האורחת. השחקנים של יוסי אבוקסיס שנאלצו לנדוד לאשדוד בשל ליקויים בגג של טרנר, חגגו שער יתרון של רמזי ספורי (54) אך הוא נפסל. הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון.

מרקו בלבול: "התרגלנו השנה לנצח הרבה, התחלנו את הפלייאוף לא טוב. היום מכבי חיפה היתה הקבוצה הטובה יותר. שלטנו ללא עוררין. ניצחנו קבוצה טובה שהגיעה בכושר מצויין ואני שמח השגנו שלוש נקודות יקרות. אני חושב שלא הגענו טוב לפלייאוף, וזה אולי יישמע כתירוץ אבל היו שחקנים שהיו חסרים וזה היה מאוד משמעותי. נכון שהתנאים שווים לכל הקבוצות. אני עושה את העבודה שלו, והשחקנים יודעים להתעלם מכל רעשי הרקע. גם מאמן צריך לדעת להתנהל בחוסר ודאות, זה חלק מהמקצוע. היום נתנו משחק גדול, נהניתי מכל רגע. חבל שלא היה קהל. לגבי אם אני ממשיך בעונה הבאה צריך לשאול את הבעלים יעקב שחר, אני אעשה את העבודה שלי".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"היום נתנו משחק גדול, נהניתי מכל רגע". מרקו בלבול/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס: "ברוב הדקות זה היה המשחק החלש ביותר שלנו בפלייאוף העליון. היו לנו כמה דקות טובות, אבל היום שילמנו על זה ששחקני המפתח שלנו נחו. יש טירוף של משחקים, ואני לא לוקח את הצ'אנס עם שחקנים שאני שומר לגמר הגביע. זה חלק מהשכר לימוד שהיינו צריכים לשלם על השחקנים שלא שיחקו. חלק מהשחקנים פצועים, ואנחנו לא מוכנים לקחת סיכון שהם ייפצעו. יש לנו ארבעה-חמישה שחקנים משמעותיים, שאנחנו חייבים לשמור אותם". על העונה הבאה: "אני לא חושב כרגע על העונה הבאה. זה לא הזמן לדבר על זה. זה לא רלוונטי, יש הרבה אילוצים ועניינים שיבואו לידי ביטוי מבחינת החוזים. כשזה יהיה רלוונטי, נדבר".

סינטאיהו סלליך שכבש שער ביום ההולדת שלו: "סידרתי לעצמי ולקבוצה ניצחון ראשון בפלייאוף, חיכינו לזה הרבה זמן ועל הדרך סידרתי לעצמי אחלה מתנת יומולדת. גדלתי במכבי חיפה ממחלקות הנוער עד הבוגרים ואשמח להישאר פה כמה שיותר". על מאמנו מרקו בלבול: "יש לאנשים זיכרון מאוד קצר. כשיש כמה תוצאות לא טובות כל האש הולכת אל המאמן כי הוא בפרונט. אבל רוב העונה שיחקנו כדורגל מהנה וטוב. כשיש ביקורות צריך לדעת להתמודד איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully