וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מאור בוזגלו ירד לחדר ההלבשה בהפגנתיות

20.6.2020 / 22:47

הקשר הוותיק נטש את הספסל בדרבי. קלינגר: "אני מנסה לייצר משהו עם צעירים על חשבון שחקנים שאולי לא יהיו פה בעונה הבאה"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: דור פרץ מדבר לקראת הדרבי

מאור בוזגלו נטש הערב (שבת) בכעס את ספסל הפועל תל אביב סמוך לסיום משחק ההפסד למכבי תל אביב 2:0. בוזגלו נראה מאוד מתוסכל במהלך כל חילוף שביצע ניר קלינגר ובדקה ה-88, כשהאדומים עמדו לערוך את שני החילופים האחרונים שלהם, הקשר הוותיק נטש את הספסל והלך לחדר ההלבשה.

"כשמאור בוזגלו שיחק או ישחק, אני אתייחס אליו", אמר קלינגר בסיום המשחק, "מצאתי לנכון לתת את חולצת ההרכב לעוד שחקן צעיר שאני מאמין בו וכולם צריכים לקבל את זה".

קלינגר אמר על המשחק: "מכבי שלטה, אבל היינו במשחק לכל אורכו עד הספיגה הראשונה בדקה ה-72. זה נורא מאכזב ונורא מתסכל. מאוד נהניתי לראות את הצעירים שלנו היום. הם ילדים בני 18, אני נהנה לראות את התפקוד שלהם במשחקים גדולים. זה תהליך שנלך איתו עד הסוף בלי שום מורא ופחד".

המאמן המשיך: "יש לנו חסכים בחלק הקדמי, הכל קם ונופל על עומרי אלטמן וכשהוא נשמר חזק אנחנו מבקיעים פחות. אני מנסה ליצור אם אושר דוידה ושביט מזל, גם על חשבון שחקנים שאולי לא יהיו פה בעונה הבאה. יש תשתית, סגל שבונים ומקדמים אותו ונראה פירות".

שוטרים מחוץ לאצטדיון בלומפילד. דני מרון
שוטרים מחוץ לבלומפילד הערב/דני מרון

כ-100 אוהדים של הפועל תל אביב הגיעו הערב (שבת) לאצטדיון בלומפילד לפני הדרבי נגד מכבי תל אביב. המשטרה שנערכה בכוחות מתוגברים מחשש להתקהלות של אוהדים, פיזרה אותם מהמקום, חילקה דוחות על אי עטיית מסיכות והודיעה שבמקרה הצורך גם תפעיל כוח על מנת לפזר את האוהדים.

בהודעה מטעם המשטרה נטען גם שנמצא "סליק של חזיזים שעל פי החשד היו מיועדים לשימוש ככל הנראה במהלך משחק הדרבי התל אביבי בכדורגל מחוץ לאצטדיון בלומפילד. משטרת ישראל ערוכה בכוחות מתוגברים סביב מעטפת האצטדיון ובצירים המובילים אליו וקוראת לאוהדים להימנע מהגעה למתחם".

על אף שבשני המועדונים קראו לאוהדים בימים האחרונים לקחת אחריות ולא להגיע לאצטדיון, כוחות המשטרה עיקבו לחקירה שני אוהדים בחשד להפרות סדר, תקיפת שוטרים, החזקת אגרופן והחזקת חזיז (אמצעי לחימה).

בתוך כך ביצעה המשטרה במקום אכיפה של התקנות לשעת חירום וחילקה עשרות דוחות לאוהדים בגין אי עטיית מסיכות במרחב הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully