וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: מחאת תמיכה בקטינות בתל אביב, "צמד הכדורגלנים הם לא חסרי הישע"

אחרי הדיווחים על התעללות ואיומים שספגו הנערות, במחאה בתל אביב קראו: "לא יכול להיות שקטינות שנוצלו יושמצו בזמן שהגברים יתחמקו מכל ענישה, פלילית או ציבורית"

עשרות בכיכר רבין במחאת תמיכה בנערות המעורבות בפרשת הכדורגלנים/צילום: עמותת כולן, עריכה: שאול אדם

בזמן שפרשיית הכדורגלנים והקטינות ממשיכה להתנהל ולהיחקר על ידי משטרה, התגובות בפרשה ממשיכות להסעיר. ההערכה בקרב גורמים המעורים בחקירה היא כי שני שחקני מכבי תל אביב המעורבים יזומנו לחקירה נוספת בשבוע הבא. אנחנו ממשיכים בעדכונים שוטפים מהאירועים שקשורים ורלוונטיים למקרה. כזכור, השניים הוצאו לחופשה על ידי האלופה בשבת ולא נכללו בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. עם זאת, עדיין חל צו איסור פרסום לגבי כל פרט הנוגע לחקירה או לזהותם של שני השחקנים החשודים.

מחאת תמיכה בכיכר רבין בנערות המעורבות בפרשת הכדורגלנים - ה-19 ליוני 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
"התקשורת מחויבת לתת במה לעשרות הסיפורים שעולים ברשתות על נערות שנוצלו, ולא לנשות הכדורגלנים שכל חפצן הוא לתקוף בנבזות את הנערות"/אתר רשמי, אתר רשמי
פרשת הכדורגלנים והקטינות: מחאת תמיכה בכיכר רבין בקטינות שקיימו יחסי מין עם שני שחקני מכבי תל אביב. דנה ירקצי
פרשת הכדורגלנים והקטינות: מחאת תמיכה בכיכר רבין בקטינות שקיימו יחסי מין עם שני שחקני מכבי תל אביב/דנה ירקצי

11:08: הבוקר (שישי) נערכה בכיכר רבין בתל אביב מחאת תמיכה בקטינות שקיימו יחסי מין עם שני שחקני מכבי תל אביב, שנחקרו במשטרה בחשד לבעילה אסורה בהסכמה. מי שארגנו את המחאה הן פעילות תנועת כולן וצעדת השרמוטות. לדבריהן, "המטרה היא להזכיר להן ולכל המדינה: אף אחת לא אשמה שפגעו בה או ניצלו אותה. אין תירוצים - לא מנצלים מעמד, לא מנצלים כוח, כדי לשכב עם נערות מתחת לגיל ההסכמה. וודאי שלא מאשימים אותן בפירוק משפחה, מאיימים עליהן או מביישים אותן".

ברכה ברד, מנכ"לית "כולן": "לא יכול להיות שנערות שנוצלו יושמצו בזמן שהגברים יתחמקו מכל ענישה, פלילית או ציבורית. זו אחריותם על פי כל סטנדרט מוסרי, וגם החוק אומר שאין כאן אפור: אין הסכמה חופשית בגילן של הנערות. עלינו להחזיר את הזרקור למי שפגע וניצל את מעמדו. צמד הכדורגלנים הם לא חסרי הישע במקרה זה ואין הם זקוקים להגנת הרשויות או לסנגוריה של הקהל. תפקידנו כחברה הוא לנהל שיח שלא מאשים נערות ודורש מגברים לקחת אחריות. התקשורת מחויבת לתת במה לעשרות הסיפורים שעולים ברשתות על נערות שנוצלו, ולא לנשות הכדורגלנים או נשים אחרות שכל חפצן הוא לתקוף בנבזות את הנערות".

עוד בוואלה!

גרסת הכדורגלן שאירח את המסיבה: "אי אפשר היה לדעת שמדובר בקטינות"

לכתבה המלאה

10:00: המחאה מגיעה אחרי שאתמול פורסם בחדשות 13 על ההתעללות שעוברת אחת הנערות בימים האחרונים, שמנעו ממנה להגיע לחקירה במשטרה. באחת ההודעות שקיבלה ספגה גם איומים: "אם לא תבטלי את התלונה, אביא לתוך הבית שלך אנשים שלא היית רוצה. אני יודע איפה את ולא תוכלי להתחמק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully