וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב וולאדן איביץ' יחליטו אם להמשיך יחד רק אחרי השגת האליפות

22.6.2020 / 6:59

הסיכויים שמאמן מכבי תל אביב ימשיך לעונה שלישית אינם גבוהים, הצדדים יסגרו סופית על פרידה או עונה שלישית רק אחרי שהאליפות תובטח. הצהובים מקווים שיישאר, אך בוחנים כבר חלופות. אלמוג יקבל קרדיט מול הפועל חיפה, חוזז ימשיך להיעדר

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה מחוץ לבלומפילד

עתידו של ולאדן איביץ' במכבי תל אביב ייקבע לאחר שבקרית שלום יבטיחו אליפות שנייה ברציפות. עד אז הצדדים לא יסגרו דבר ביניהם. כשנותרו חמישה משחקים לסיום העונה ובפער של 12 נקודות ממכבי חיפה, אין כנראה שום דבר שיכול למנוע ממכבי תל אביב תואר נוסף ובמועדון הוחלט ביחד עם המאמן לדון בעתידם המשותף רק לאחר שהתואר יונח רשמית בכיס של הצהובים.

בחודש האחרון התסריט העתידי של מכבי תל אביב והמאמן הזר היחיד בעשור האחרון שזוכה בשתי אליפויות, השתנה לא פעם. איביץ' כבר היה נעול על כך שהוא ממשיך ליעד אחר ואכן הצדדים לא מימשו את האופציה שהיתה עד ה-30 באפריל להאריך את הקשר לעונה שלישית. אחרי זה חלה איזו התקרבות ומחשבה מחדש על הישארות לעונה נוספת, אבל נראה כי כעת הסיכויים הם במקסימום 50 אחוז להישארות של הסרבי, אשר לא מסתיר את רצונו לנסות ולאתגר את עצמו במועדון חדש אחרי שנתיים בצהוב. כך או אחרת וכדי לא להתעסק בשום דבר אחר למעט השגת התואר, החליטו הצדדים לא לעסוק בעתידם המשותף עד שהעונה תוכרע.

ההחלטה הזו אינה מחייבת כל צד לחכות לאחר ומכאן שמכבי תל אביב צריכה לבדוק אופציות נוספות לאימון ואת זה עושים במועדון, אם כי השאיפה והתקווה היא שאיביץ' יחליט שהוא נשאר. המאמן מצידו נתן לסוכנות שמייצגת אותו יד חופשית לגשש בליגות שונות באירופה שיהוו קפיצת מדרגה עבורו.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
התשובות בקרוב. איביץ'/דני מרון

בתוך כך במכבי תל אביב נערכים למשחק מחר (שלישי, 21:00, ספורט 4) מול הפועל חיפה שעשוי להיות משחק האליפות הרשמי. מתן חוזז ייעדר שוב ולא צפוי בכלל להיות בסגל בגלל הפציעה בשריר רגלו. איתן טיבי עדיין לא אמור לחזור להרכב ומי שאמור לפתוח הוא אילון אלמוג שכבש ובישל בדרבי ומקומו ב-11 כמעט מובטח בוודאות על חשבונו של יונתן כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully