וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה לאילון אלמוג? המסר היה ליונתן כהן. במכבי תל אביב מחכים להחלטת ולאדן איביץ'

21.6.2020 / 6:50

למרות שהוא לא מחזיק בסעיף יציאה, הצהובים לא יעמדו בדרכו של יונתן כהן אם יביא הצעה ראויה בקיץ. הסרבי עדיין מתלבט אם להישאר לעונה נוספת. בקבוצה עקצו את דגני על הבלגן בסיום: "לא אומרים מילה על זה ששחקן ותיק ומנוסה מחכה חמש דקות לקנדיל כדי לאיים עליו"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לבלומפילד

עיקרי הדברים

- יונתן כהן איכזב בדרבי . ולאדן איביץ' דיבר בסיום על אילון אלמוג, אבל כיוון את הדברים גם לכהן
- מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של כהן, אם יביא הצעה ראויה מחו"ל בקיץ
- במועדון מחכים לאור ירוק מאיביץ' כדי להתקדם עם חוזה לעונה הבאה
- אבי ריקן שכבש את השער הראשון מסיים חוזה ומאוד רוצה להישאר במכבי תל אביב
- בקבוצה עקצו את אוראל דגני שחיכה חמש דקות למכבי תל אביב ולמאור קנדיל כדי לסגור עניין

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני מול שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. דני מרון
יעזוב לחו"ל בסיום העונה? כהן מול דגני/דני מרון

מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של יונתן כהן אם יביא הצעה ראויה מחו"ל בחלון ההעברות הקרוב. לכהן אין סעיף יציאה בחוזהו, כך שהקלפים נמצאים בידיים של הקבוצה. יחד עם זה הבהירו אמש (שבת) בסביבת מכבי תל אביב, כי אם השחקן יביא באמצעות סוכניו הצעה רצינית לרכישת כרטיסו, בקבוצה לא יפסלו אותה. גם במשחק הדרבי מול הפועל תל אביב שנגמר בניצחון 0:2, כהן לא בלט והמאמן ולאדן איביץ' אפילו הגדיל לעשות כשהוציא אותו בהפסקה בחילוף ראשון. יתרה מכך, כשאיביץ' אמר בסיום בריאיון בהקשר של אילון אלמוג שכבש ובישל: "עכשיו תשימו אותו כמו כוכב בשמיים והוא ייעלם", הוא למעשה כיוון את הדברים גם לכהן. התחושה במכבי תל אביב היא שכל המחמאות והסיקור התקשורתי סביב השחקן פגעו בו והסבו לו בצורה מסויימת יותר נזק מתועלת.

אחרי ניצחון שלישי במשחקי הדרבי העונה, במכבי תל אביב הרעיפו שבחים על המאמן שלהם. "בלי שחקנים משמעותיים שאינם איתנו, איביץ' יודע לנהל את הסגל יותר טוב מכל מאמן ליגה אחר כאן. היו תקופות העונה שאמרו שהסגל של מכבי חיפה לא פחות טוב מהסגל שלנו, אבל הערך המוסף של הקבוצה הזו הוא איביץ'", אמרו בקבוצה. במועדון מאוד רוצים שהסרבי ימשיך איתם לעונה שלישית ומחכים להחלטתו. הכדור במגרש שלו והוא עדיין לא החליט אם הוא נשאר.

איביץ' אמר בסיום לאתר של מכבי תל אביב: "המשחקים מול הפועל תל אביב לא קלים ואני שמח ששוב ניצחנו. השגנו 11 נקודות מחמישה משחקים בפלייאוף הזה ויש עוד עבודה לפנינו. זו פעם שנייה שריקן מבקיע את הגול הראשון בדרבי. אבי שחקן חכם. הוא יודע לעשות דברים טקטיים במגרש. גם בהגנה וגם בהתקפה. אני שמח בשבילו שהוא כבש. אלמוג לא שיחק הרבה העונה. בשיטה של שלושה בלמים אני יכול להשתמש בו כחלוץ שני וזה יותר טוב בשבילו. הוא צריך להמשיך לעבוד חזק. זו ההתחלה שלו והוא צריך לחשוב רק על המשחק הבא".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"אנחנו בדרך הנכונה". ריקן/דני מרון

ריקן שחזר לפתוח בהרכב וכבש את השער הראשון, אמר: "יש עוד דרבי, כך שעדיין לא סיימנו את משחקי הדרבי העונה. כיף לנצח דרבי במיוחד אחרי שלא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים. בדרבי צריך אופי וגם כשאתה פחות איכותי, צריך לדעת לנצח. כיף להיות חלק ממשחקים גדולים, אבל אני יודע להיות טוב גם במשחקים פחות גדולים. חלמנו לחזור לשחק כדורגל ואני שמח שיש לנו את האפשרות הזאת. אנחנו מאוד מקווים שהעונה הבאה תהיה עם קהל. אני משוכנע שהאוהדים שלנו תומכים בנו גם מהבית. עברנו עונה ארוכה שנקטעה באמצע. ננסה לנצח את הפועל חיפה ולגבי האליפות, אנחנו בדרך הנכונה". ריקן כזכור מסיים חוזה במכבי תל אביב ומאוד רוצה לחתום על חוזה חדש ולהישאר.

אלמוג שבישל לריקן ובעצמו כבש את השער השני, הוסיף: "אני אחרי תקופה בה לא שיחקתי יותר מדי ואני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. אני מנסה להוכיח את עצמי כל הזמן. כל ניצחון אנחנו מקדישים לאוהדים שלא נמצאים איתנו". בקבוצה ציינו לטובה את שחר פיבן שמיעט לשחק העונה ובעיני רבים בקבוצה היה מספר אחת בשורות הצהובים.

על התקרית בין מאור קנדיל לבין אוראל דגני בסיום המשחק, אמר גורם בקבוצה: "תמוה שמכל האירוע הזה לוקחים את הטענות של דגני על זה שקנדיל קילל אותו ולא אומרים מילה על זה ששחקן ותיק ומנוסה כמו דגני מחכה חמש דקות בלובי למכבי תל אביב ולקנדיל כדי לאיים עליו. יש דברים שצריך להשאיר על הדשא כשיורדים ממשחק כדורגל מלא באמוציות כל שכן כשמדובר בדרבי תל אביבי. אבל דגני ששיחק כבר מאות משחקים לא ידע ללכת לחדר ההלבשה שלו, אלא חיכה לקנדיל כדי לסגור חשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully