וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני התעמת עם קנדיל: "כל המשחק הוא קילל את אשתי והילדים"

20.6.2020 / 23:05

קפטן הפועל תל אביב רתח על מגן מכבי תל אביב אחרי הדרבי. קלינגר שניסה להפריד: "לא יורד לרמה של הקללות האלה". חבריו של דגני לקבוצה: "אף פעם לא ראינו אותו כל כך עצבני"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מתקהלים מחוץ לבלומפילד לפני הדרבי

עימות חריג הערב (שבת) בתום הדרבי התל אביבי בו מכבי ניצחה את הפועל 0:2. קצת אחרי שריקת הסיום, רצו שחקנים ואנשים נוספים שהיו בתחוממי המגרש למנהרת השחקנים, שם נרשם עימות בין מגן מכבי תל אביב, מאור קנדיל לקפטן הפועל תל אביב, אוראל דגני.

דגני סיפר לאנשי הפועל תל אביב: "כל המשחק, וגם בירידה מהדשא, הוא קילל את אשתי והילדים. אף אחד שם (במכבי תל אביב, א"ס) לא אמר לו כלום". חלק מחבריו של הקפטן אמרו: "אנחנו לא זוכרים את דגני עצבני ככה. לא ראינו אותו כך מעולם".

ניר קלינגר שניסה להפריד אמר: "אני לא יורד לרמה הזו, לקללות של איזה שחקן של מכבי תל אביב. הוא לא היה צריך לנבל את הפה כלפי שחקן שלנו, זה מיותר. אני לא רוצה לדבר על זה, לא צריך לתת לזה במה".

אחד מאנשי מכבי תל אביב אמר: "בירידה מהמגרש דגני אמר לאנשים שלנו מול השופט הרביעי והמשקיף: 'תגידו לקנדיל שבמידה ואני תופס אותו בחוץ אני מז**ן אותו ואת האמאמא שלו'. אחר כך הוא המתין למאור במנהרה חמש דקות עד שיירדו כולם - והתחיל בבלגן".

ולאדן איביץ' אמר בקצרה: "אני לא יודע מה קרה במנהרת השחקנים, ירדתי לחדר ההלבשה וכשהגעתי למקום הכל כבר נגמר. אין לי מושג".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: מאור בוזגלו ירד לחדר ההלבשה בהפגנתיות

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני מול שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. דני מרון
היה מאוד נסער. דגני/דני מרון

השופט דניאל בר נתן לא צפוי לציין את התקרית בדו"ח שלו.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully