וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' על אלמוג: "עכשיו תשימו אותו כמו כוכב בשמיים"

20.6.2020 / 23:28

מאמן מכבי תל אביב ענה בציניות כשנשאל לגבי המשחק הטוב של אילון אלמוג בדרבי: "לא היה משחק מבריק, אין לנו זמן לעבוד"

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

אנחת רווחה נשמעה הערב (שבת) מצד שחקני ואנשי מכבי תל אביב. הצהובים ניצחו 0:2 את הפועל תל אביב בדרבי והגדילו את הפער בצמרת ל-12 נקודות כשנותרו חמישה מחזורים לסיום. אבי ריקן (72) ואילון אלמוג (91) כבשו לזכות הקבוצה של ולאדן איביץ', שיכולה כבר להריח את האליפות.

אחרי המשחק איביץ' אמר: "לא היה משחק מבריק כי בשלב הזה אין הרבה משחקים יפים. כרגע, אחרי ההפסקה הארוכה, צריך לתת לשחקנים זמן לחזור לכושר. אבל עכשיו עם המיני ליגה הזו כל נקודה חשובה מאוד, אין לנו הרבה זמן לעבוד על משהו מיוחד. עובדים בדרך כלל כדי לייצר את מה שצריך כדי לנצח במשחק. היינו טובים יותר. אני לא חושב שהשוער שלנו היה צריך להדוף כדור אחד בכל המשחק. התקפית הייתה לנו הזדמנות טובה במחצית הראשונה ובמחצית השנייה היינו טובים יותר גם לפני השערים".

על העובדה שפתח עם חמישה שחקני הגנה אמר איביץ': "מותר לשחק עם שלושה בלמים ואני עושה את זה כי אני רוצה. כל מאמן יכול לעשות מה שהוא רוצה. זו ההחלטה שלי ובשני המשחקים האחרונים שיחקנו בשיטה הזו. זה משהו נורמלי לגמרי. אני יודע שהדרבי הוא המשחק הכי גדול, גם נגד מכבי חיפה ובית"ר זה אותו דרבי. כשהגעתי אמרו לי שהדרבי הכי גדול הוא מול באר שבע. אני מתייחס לכל משחק באותה הצורה ואני מצפה מהשחקנים שיילחמו ויעשו את המקסימום כדי להשיג את שלוש הנקודות".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
מנסה לשמור על פרופורציות. איביץ'/דני מרון

כשנשאל על אילון אלמוג, שכבש ובישל, ענה המאמן בציניות: "עכשיו זה הזמן שלכם לשים אותו כמו כוכב בשמיים כי הוא כבש ובישל. ואז נחכה עוד שישה משחקים כדי לראות ממנו משהו. הוא עשה את התפקיד שלו".

על עתידו: "אני יכול לדבר על המשחק ולא על העתיד שלי". על השחקנים: "אני לא רוצה להתייחס לזה, אף אחד לא יודע מה קרה ואני לא יכול לדבר על משהו שאני לא יודע. מי שמטפל בתיק הזה ייתן לנו מידע וזהו".

כוכש השער הראשון של מכבי תל אביב אבי ריקן: "במשחקים האחרונים לא יצאנו עם הנקודות, היום כן הצלחנו. היום במשחק פחות איכותי כן הצלחנו וצריך לדעת לעשות את זה. לקבוצות קשה יותר לבוא לידי ביטוי אחרי הפגרה הארוכה. אם צריך לנצח בסגנון משחק כזה, אז אנחנו נעשה את זה".

אחד משחקני קבוצת הנוער של המועדון נמצא היום חיובי לווירוס הקורונה. השחקן נמצא בבידוד ביתי מאז שבוע שעבר לאחר שבבית ספרו שהה חולה מאומת. קבוצת הנוער קיימה את אימונה האחרון לעונה ביום שישי האחרון והמועדון יפעל על פי הנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על בריאותם של עובדי ושחקני המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully