וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "מכבי חיפה משחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ, חד משמעית"

23.6.2020 / 23:05

המאמן אחרי ה-1:3 על הפועל תל אביב: "זו עונה מדהימה שלנו, רק שמכבי תל אביב עושה עונה אדירה". קלינגר: "אנחנו יכולים לחזור לתוצאות הטובות של תחילת הפלייאוף"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גאה מאוד בקבוצה שלו. בלבול/ברני ארדוב

מכבי חיפה עשתה את המוטל עליה הערב (שלישי), כשניצחה את הפועל תל אביב 1:3, הבטיחה את המקום השני בטבלה ודחתה את חגיגות האליפות של מכבי תל אביב במחזור נוסף. סינטאיהו סלליך (3), צ'ארון שרי (42, בשער נהדר) ומוחמד עוואד (76) כבשו לירוקים, הקבוצה של ניר קלינגר רק צימקה בתוספת הזמן, כשדני גרופר הבקיע אחרי החמצת פנדל של עומר דמארי. זה לא הספיק לאדומים, שרשמו הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, ובשבת מצפה להם דרבי תל אביב נוסף.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. טל לוי
הבטיחו את המקום השני, גם זה משהו. שחקני מכבי חיפה חוגגים/טל לוי

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, אמר בסיום: "פתחנו את המשחק מצוין, שלטנו ללא עוררין, ניצחנו בצדק אחרי שהבקענו שערים יפים וקבוצתיים. לאט לאט השחקנים נכנסים לכושר אחרי פגרה ארוכה, לאט לאט אנחנו חוזרים לשחק את הכדורגל האמיתי שלנו , כדורגל טוב".

בלבול הוסיף: "מהיום הראשון שהגעתי לכאן, החדרתי לשחקנים שבכל משחק אנחנו באים לנצח. הפציעות היו גורם מכריע. ברגע שהתחלנו לחזור לעצמנו מבחינה פיזית, ראינו תוצאות על המגרש. חד משמעית, מכבי חיפה משחקת את הכדורגל הכי טוב בישראל מבחינת נראות - השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות, הכדורגל התקפי, הקבוצה כובשת שערים. זו עונה מדהימה, רק שמכבי תל אביב עושה עונה אדירה. היו כמה משחקים שבהם כשלנו ובחלק יש לי אחריות".

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר: "היה משחק משוגע קצת מבחינתי. עוד לא התחלת אותו וכבר היינו בפיגור, לא שמנו לב. חזרנו יפה למשחק, חזרנו טוב, היו לנו הזדמנויות במחצית הראשונה. אנחנו עוברים חוויה מסוימת, היו רגעים יפים, יש רגעים פחות נעימים. היום, עם כל העייפות והצעירים, היינו שווים במשחק הזה יותר. אנחנו חיוביים, אופטימיים והולכים בראש זקוף".

על הדרבי: "אני לא מתעסק במכבי אלא בקבוצה שלי. אנחנו רוצים לנצח את הדרבי. נכון שאנחנו בתקופה פחות טובה, אבל המשחק היום יכול לתת אינדיקציה, לפחות מבחינתי, שאם אנחנו עושים את הדברים נכון ואת החילופים בטיימינג נכון, אנחנו יכולים לחזור לתוצאות הטובות של תחילת הפלייאוף. אין ספק שחסרה לנו טיפה איכות בהחלטות בחלק הקדמי, מה שלמכבי חיפה היה, אבל גם ההבדלים בתקציב ענקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully