וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי תל אביב: אלמוג צפוי לפתוח, אמאדור ינוח?

הצהובים יכולים להבטיח אליפות שנייה ברציפות, התלבטות בין שכטר לבלקמן. איביץ' נתן כבוד למארחת, אבל הבהיר: "המטרה שלנו משמעותית יותר" (ג', 20:45, ספורט 4). לירן סרדל: "מישהו צריך לנצח אותה"

מחזור 32הסתיים23/06/2020
הפועל חיפה
    0
    • (18) פיבן
    • (44) אלמוג
    • (80, פנדל) כהן
    מכבי תל אביב
    דוברות הפועל חיפה

    בווידאו: חיים סילבס לקראת המשחק

    הפועל חיפה

    בלי גידי קאניוק שנפרד מחבריו ויעבור לשחק באסיה, וגם ללא ניסו קפילוטו הפצוע, אבל עם גילי ורמוט שחוזר לסגל אחרי היעדרות ארוכה ונס זמיר שסיים עונש צהובים, הפועל חיפה תנסה מחר (שלישי, 20:50, ספורט 4) להיות הראשונה העונה שמנצחת את מכבי תל אביב. "שתי הקבוצות בפורמה טובה ומכבי תל אביב כמובן הקבוצה הטובה בליגה", אמר לירן סרדל לקראת המשחק. "צריך שיהיה מישהו שינצח אותה, ואני מקווה שאנחנו נעשה את זה. חזרנו טוב מהקורונה, יש אווירה טובה באימונים ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי".

    המאמן חיים סילבס התייחס לעזיבה של קאניוק: "גידי היה דמות מרכזית, כמובן שכולנו אוהבים אותו ומאחלים לו בהצלחה. זה טבעי שסגלים עוברים שינויים, רק חבל שזה קורה קצת לפני הסיום. הפועל חיפה בנויה בצורה ראויה ושחקן כזה או אחר לא אמור להשפיע עד כדי כך. מישהו אחר צריך לתפוס את המקום ולהוכיח, ואני מקווה שזה יקרה. מכבי תל אביב זו האלופה שבדרך, צריך לכבד ולהגיד את זה. מדובר בקבוצה איכותית משאר הליגה ומגיע לה שאפו על כך. אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שלנו ומאמינים שבמשחק נתון אפשר לעשות את זה. לא יהיה חכם לצאת בהצהרות לפני מכבי תל אביב, אלא לבוא צנועים. הוכחנו כבר העונה שאפשר לכבוש מולה ולצאת עם תוצאה טובה".

    גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
    לא שיחק מאז ההדחה מהגביע. גילי ורמוט/אדריאן הרבשטיין

    מכבי תל אביב

    הצהובים יודעים שהמשחק בחיפה עשוי להיות ערב ההכתרה הרשמי שלהם. מתן חוזז יחמיץ גם את המשחק מחר ולא צפוי בכלל להיות בסגל בגלל הפציעה בשריר רגלו. איתן טיבי עדיין לא אמור לחזור להרכב ומי שצפוי לקבל את המקום ב-11 הוא אילון אלמוג שכבש ובישל בדרבי. הוא צפוי לפתוח על חשבונו של יונתן כהן.

    ולאדן איביץ' צפוי לפתוח שוב במערך שלושת הבלמים, כאשר הפעם יש סיכוי שז'איר אמאדור יהיה זה שיקבל מנוחה וימתין לספסל. אופיר דוידזאדה מועמד לפתוח על הקו השמאלי במערך ואנריק סבוריט כבלם שמאלי. אבי ריקן שכבש את השער הראשון בדרבי, אמור להמשיך ולפתוח בקישור. איביץ' מתלבט בין איתי שכטר שפתח בכל המשחקים בפלייאוף עד עכשיו, לבין ניק בלקמן. התלבטות קיימת גם בין דור פרץ לאייל גולסה.

    המאמן איביץ' אמר לקראת המשחק: "לא היה לנו קל מול הפועל חיפה גם במשחק הקודם. ניצחנו 0:2, אבל הם יצרו הזדמנויות והראו שהם מוכנים לשלב הזה בליגה. ולראייה העובדה שהם הפסידו רק מולנו. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו וחייבים להישאר מרוכזים מהפתיחה ועד שריקת הסיום. להפועל חיפה יש את המטרה שלה, אבל אני חושב שהמטרה שלנו משמעותית יותר. יהיה משחק מעניין וקשוח כמו המשחק הקודם, ונראה מה יקרה".

    אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
    מיועד לפתוח. אילון אלמוג/דני מרון

    טריוויה

    * ניצחון במקביל לאיבוד נקודות של מכבי חיפה (או תיקו לצד הפסד של הירוקים) יעניק למכבי תל אביב באופן רשמי אליפות שנייה ברציפות ו-23 בתולדותיה.

    * תזכורת: את האליפות היחידה בתולדותיה, הבטיחה הפועל חיפה ב-8 במאי 1999 עם ניצחון 2:3 על מכבי תל אביב בקרית אליעזר.

    * 118 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:53 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

    * שיא משחקי החוץ ללא הפסד של מכבי תל אביב עומד על 36 ונמשך כבר יותר משנתיים, מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

    * הצהובים שמרו העונה על שער נקי ב-25 מחזורים וספגו בסך הכול שמונה שערים. גם כאן מדובר בנתון היסטורי.

    * הניצחון הבא של ולאדן איביץ' יהיה ה-50 שלו בליגת העל. עד כה הפסיד רק פעם אחת ב-67 משחקים, לעומת 49 ניצחונות ו-17 תוצאות תיקו.

    * חיים סילבס ניצח את מכבי תל אביב במשחק הראשון שאימן מולה (1:2 עם הפועל רעננה בספטמבר 2015) ומאז היו עוד 12 מפגשים שבהם השיג שתי תוצאות תיקו לעומת 10 הפסדים.

    * חמישה שערי ליגה יש העונה לאיתי שכטר, ומתוכם שלושה היו נגד הפועל חיפה. האם יכבוש מולה בפעם הרביעית ברציפות ויתקרב ל-100 שערי ליגה? כרגע הוא עומד על 98.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully