וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: "אני מוטרדת מחומרי החקירה, הנערה לא יוצאת מהבית"

רומי קנבל, פרקליטת אחת הנערות, לחדשות 13: "היא עוברת ימים קשים מאוד". הנערות התבקשו להעיד שוב, השחקנים טרם זומנו לעוד חקירה

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

המשטרה ממשיכה לחקור את פרשת הכדורגלנים והקטינות, שבמסגרתה שני שחקנים בכירים של מכבי תל אביב חשודים בבעילה אסורה של קטינה בהסכמה. אתמול בית משפט השלום בראשון לציון דחה את הבקשה לפרסום שמות הכדורגלנים, וטען כי התשתית הראייתית כנגד השניים "מוגבלת ועוצמתה נמוכה ביותר".

אילוסטרציה ניידת משטרה, 2019. שלומי גבאי
אילוסטרציה ניידת משטרה, 2019/שלומי גבאי

18:30: עו"ד רומי קנבל, המייצגת את אחת הנערות, אמרה בריאיון לאמנון לוי בחדשות 13: "בית המשפט ביצע איזון בין צו איסור הפרסום לבין זכות הציבור לדעת. בתור מי שמייצגת את הנערה אני מברכת על איסור כל פרט הקשור לפרשה, ואני שמחה שבית המשפט ביצע את האיזון. אני לא בסיטואציה שאני צריכה להיות מודאגת מהחלטה כזו או אחרת, מה שחשוב זה שהחקירה תתנהל כפי שצריך. אני סומכת על משטרת ישראל שתנטרל את כל הבאז התקשורתי וברשתות החבריות ותעשה את עבודה. אין שום סיבה לסגור את החקירה".

עוד הוסיפה: "אני השתכנעתי שיש פה חובה על מבוגר ובוגר לעשות פעולות בסיסיות על מנת להבין עם מי הוא נמצא, ואם מי הוא מתרועע. אנחנו מדברים על אזור הדמדומים בין גילאים 15-16 ו-17. כולם מכירים את תופעת ההערצה, תופעת הקטינות והקטינים. ממה שראיתי מחומרי החקירה, הייתי מוטרדת. יש לי ילדים בגילאים אלה - אי אפשר לזייף גיל. המחוקק קבע שיש הבדל בין נערה בת 16 לבגירה בן 18. הנערה מטופלת בליווי פסיכולוגית. היא עוברת ימים קשים מאוד, היא לא יוצאת מהבית. כולנו יכולים להבין שמבחינתה העולם בחוץ הוא עולם איום ונורא".

עוד בוואלה!

נדחתה הבקשה לפרסום שמות השחקנים מפרשת הכדורגלנים והקטינות

לכתבה המלאה
עו"ד רומי קנובל. באדיבות המצולמים
"אי אפשר לזייף גיל". עו"ד רומי קנבל/באדיבות המצולמים

14:55: שתי הקטינות זומנו למחר למסור עדות נוספת במשטרה אך ביקשו לדחות זאת ליום רביעי. השחקנים טרם זומנו לחקירה נוספת. מקורב לנערות אמר כי הן עוברות ימים קשים מאוד.

14:00: אתמול ב"חדשות 13" דווח כי על פי עדות אחת הנערות במשטרה, "השחקנים לחצו שנשחק משחק וקשרו לתוכו שתיית אלכוהול בשוטים... הם נתנו לנו לשתות שוב ושוב... הם מזגו לנו... הייתי בחוסר שליטה וערפול בגלל האלכוהול שהשקו אותנו". עם זאת, השחקנים מכחישים את הטענה בתוקף, וממשיכים לטעון כי לא היה אלכוהול בדירה, ושהנערות לא הושקו על ידיהם.

כמו כן, עורך הדין עדי כרמלי, המייצג את השחקנים, הבהיר היום כי נפלה טעות אתמול ברישום וכי החשד הוא עדיין לבעילה בהסכמה ולא ללא הסכמה. לדבריו, השחקנים טרם זומנו לחקירה נוספת. ההערכה שאם יוזמנו, זה יהיה רק אחרי עדות נוספת של הבנות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully