וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן מכבי חיפה לירדן שועה: "בא לך לריב? אפשר, אין בעיה"

22.6.2020 / 12:51

לטענת שחקנים, פול גרובס אמר את הדברים לחלוץ לאחר שזה התחצף. לא ברור אם שועה ייענש. בקבוצה מעריכים: יעקב שחר קיבל המלצות על מאמנים זרים נוספים ויחליט על זהות המאמן בתוך כ-10 ימים

האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה

במכבי חיפה עוסקים בהכנות למשחק מול הפועל תל אביב מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5). במהלך האימון המסכם ירדן שועה התחצף לעוזר המאמן פול גרובס אחרי שזה לא שרק לעבירה לזכותו. על פי שחקנים בקבוצה, גרובס השיב לו: "בא לך לריב? יאללה בוא". לא ברור אם החלוץ שהיה מעורב במספר תקריות בתקופה האחרונה ולא נכלל בסגל למשחק האחרון אחרי שאיחר לאימון ייענש. במקביל להכנות למשחק, בקבוצה עוסקים בעיקר בסוגיית המאמן. גורמים במועדון מעריכים שגם הבעלים יעקב שחר מעוניין לסיים את הסאגה והעריכו שעד סוף השבוע הראשון של חודש יולי, הבעלים יודיע על זהות המאמן שיתחיל בבניית הקבוצה.

שחר מעוניין להחתים מאמן חדש כשמרקו בלבול לא צפוי להמשיך. המועמד המוביל מבחינתו של שחר הוא ברק בכר אך הבעלים עדיין בודק אופציות של מאמן זר. פטר מאס מועמד מוביל מבחינת הזרים אך ב-48 השעות האחרונות שחר קיבל המלצות על מאמנים זרים נוספים ובוחן זאת. במקביל לעניינים המקצועיים בהנהלת המועדון בודקים גם את הפן הכלכלי כאשר החתמה של בכר צפויה לעלות למועדון סכום כסף גדול שכן למאמן חוזה גבוה לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע.

מי שצפוי להישאר בקבוצה הוא ארנסט מאבוקה. המגן הקמרוני קיבל הצעה לחוזה לעונה נוספת בשכר נמוך יותר מזה שהרוויח בעונה הנוכחית. מאבוקה נוטה להסכים להצעה ומלבד פרטים קטנים אחרונים במכבי חיפה סיכמו את מרבית הפרטים.

שחקן מכבי חיפה, ארנסט מאבוקה, מול בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
יישאר גם בעונה הבאה? מאבוקה/לילך וייס רוזנברג

בעניין אחר, אתמול ערך בלבול אסיפה לשחקנים במהלך האימון. בין היתר המאמן דיבר עם השחקנים גם על עניין הרוטציה והחילופים ואמר להם: "מדברים ושואלים אותי על רוטציות. אני לא מאמין בעייפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully