וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ריאל סוסיאדד ושבה למקום הראשון

מהפך בפסגה: סרחיו ראמוס כבש בפנדל (50) אך נפצע והוחלף תוך כדי שהוא יורד בצליעה מהמגרש. בנזמה הוסיף את השני (70) ועל אף שער מצמק של מיקל מרינו (83), הבלאנקוס חגגו עלייה מחודשת לפסגה. ולנסיה ניצחה, שישייה גדולה לסלטה

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים את הזכייה בגביע

שלושה מחזורים (ויותר משלושה חודשים) אחרי שאיבדה את המקום הראשון לטובת ברצלונה, ריאל מדריד שבה הערב (ראשון) אל הפסגה הספרדית לאחר 1:2 קשה בחוץ על ריאל סוסיאדד. האלופה מעדה עם 0:0 בסביליה בשישי, כשהניצחון של הבלאנקוס מציב אותם במקום הראשון בזכות מאזן המפגשים בין הקבוצות. עוד לפני כן סלטה ויגו הביסה 0:6 את אלאבס והתרחקה מהקו האדום. ולנסיה ניצחה 0:2 בבית את אוסאסונה.

שחקן ריאל מדריד מרסלו. רויטרס
ניצחון קריטי לריאל מדריד. מרסלו בפעולה/רויטרס

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד 2:1

לאחר שברצלונה מעדה מול סביליה, השיגה ריאל מדריד 1:2 חשוב וקשה אצל ריאל סוסיאדד. בכך דילגו השחקנים של זינדין זידאן על פני ברצלונה וכבשו מחדש את פסגת הליגה הספרדית. הבלאנקוס לא ליקקו דבש בסן סבסטיאן מול המארחת, ולאחר מחצית מאופסת הצליחו לזכות בכדור עונשין מ-11 מטרים בעקבות דחיפה של יורנטה על ויניסיוס שסיבסב את הגנת סוסיאדד. סרחיו ראמוס דייק (50) והעניק לאורחת יתרון חשוב. עשר דקות לאחר מכן, נאלץ הקפטן לצאת בחילוף בעקבות פציעה וצלע החוצה.

סוסיאדד לא ויתרה והחלה לתקוף יותר ויותר את שערו של טיבו קורטואה. בדקה ה-68 חגגה סוסיאדד את שער השוויון לאחר שעדנאן ינוזאי כבש בבעיטה מחוץ לרחבה, אך השופט פסל את השער בטענה ששחקן התקפה של המארחת שעמד בעמדת נבדל הפריע לשוער ריאל. שתי דקות לאחר מכן, מצא ואלוורדה את קארים בנזמה ברחבת סוסיאדד. הצרפתי עצר את הכדור על כתפו ובסיבוב קבע 0:2 לריאל.

גמור? לא אם שואלים את סוסיאדד: בדקה ה-83 רוברטו לופס הכניס כדור נהדר לרחבה עליו השתלט מיקל מרינו שהפגיז למשקוף ופנימה, רק 1:2 לריאל מדריד. הבאסקים העיקשים שאבו עידוד מהשער המצמק שכבשו ובדקות האחרונות הפעילו לחץ כבד על שערה של ריאל מדריד, אך האורחת שמרה על יתרונה והעפילה למקום הראשון.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. GettyImages
כבש, נפצע, הוחלף - אך חבריו השלימו את המשימה. סרחיו ראמוס/GettyImages

מהלך משחק

דקה 3: ריאל מדריד פתחה עם לחץ גבוה. קרבחאל הכניס כדור לרחבה, ויניסיוס הגיע ראשון, אבל בעט גבוה תחת הלחץ.

דקה 22: קאסמירו קיבל צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק הבא של ריאל מדריד מול מאיורקה.

דקה 34: ואלוורדה פרץ במרכז המגרש ומסר את הכדור לא כל כך טוב לבנזמה, שבכל זאת הצליח לשחרר בעיטה שנהדפה על ידי רמירו.

דקה 42: ויניסיוס חדר לרחבת סוסיאדד ושחרר בעיטה חזקה שהלכה למרכז השער ונהדפה על ידי רמירו.

דקה 48: ויניסיוס בעוד פריצה סוחפת מאגף שמאל, חדר לרחבת המארחת ונדחף על ידי יורנטה. השופט הורה על הנקודה הלבנה למרות מחאות שחקני סוסיאדד.

דקה 50: גול! 0:1 לריאל מדריד! סרחיו ראמוס שלח את הפנדל פנימה והעניק יתרון לאורחת.

דקה 60: כובש השער סרחיו ראמוס לא יכול היה להמשיך בעקבות פציעה ונאלץ לפנות את מקומו לאדר מיליטאו

דקה 68: עדנאן ינוזאי בעט מחוץ לרחבה וכבש שער נהדר, אך השער נפסל בעקבות שחקן של סוסיאדד שעמד ליד קורטואה והפריע לשוער הבלגי מעמדת נבדל

דקה 70: גול! 0:2 לריאל מדריד! דקה וחצי בלבד לאחר שנפסל השער של סוסיאדד כבש קארים בנזמה בבעיטה מתוך הרחבה שהטעתה את רמירו

דקה 83: גול! סוסיאדד מצמקת ל-2:1! רוברטו לופס הכניס כדור נהדר לרחבה עליו השתלט מיקל מרינו שהפגיז למשקוף ופנימה

גונסאלו גדש ולנסיה. GettyImages
איזה גול. גדש חוגג עם החבר'ה/GettyImages

ולנסיה - אוסאסונה 0:2

גונסאלו גדש לא כבש אפילו שער ליגה אחד עד המחזור המשחק הזה. אלא שהערב הוא כבש שער שלבטח ייבחר כשער העונה. הפורטוגלי המצוין לקח כדור מאחורי החצי, חלף על פני ארבעה שחקנים בדרך לרחבה והפציץ לחיבורים. בדקה ה-35 גדש גם בישל לרודריגו את השני שהבטיח את הניצחון. ולנסיה תנסה להיאבק על אחד המקומות בליגה האירופית בתום העונה, אוסאסונה איבדה עניין ולשם שינוי לא מעורבת בקרבות התחתית.

ראפיניה שחקן סלטה ויגו. GettyImages
המשחק הכי טוב שלו העונה. ראפיניה/GettyImages

סלטה ויגו - אלאבס 0:6

מעל 400 דקות לא הצליחה סלטה ויגו למצוא את הרשת עד המשחק הזה, אלא שמול אלאבס הקבוצה של אוסקר גרסיה התפוצצה עם ניצחון חשוב מאוד שהעניק לה פער של ארבע נקודות מהקו האדום. ג'ייסון מוריו פתח את החגיגה בדקה ה-14 בנגיחה חזקה אחרי הרמה של דניס סוארס מצד ימין. יאגו אספס הכפיל בפנדל (20), לפני שמרטין אגירגאביריה הורחק והותיר את האורחת בעשרה שחקנים. בדקה ה-40 ראפיניה כבש את השלישי בבעיטה מסובבת לחיבורים ועוד לפני המחצית השלים צמד וקבע 0:4 עם בעיטה מהאוויר מתוך הרחבה. סלטה ריחמה/הורידה הילוך במחצית השנייה, אבל בדקה ה-76 חגגה שער בכורה של נוליטו, המצטרף הטרי מסביליה שקיבל אישור חריג לחתום בקבוצה. סנטי מינה חתם שישייה גדולה בדקה ה-85 אחרי שקיבל כדור עומק מנוליטו שהטביע חותם בבכורה. זה היה ניצחונה הכי גדול של סלטה ויגו מאז 1954, אז היא מחצה 1:8 את אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully