וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.6: ארסנל החתימה בלם ב-14 מיליון ליש"ט, קאנטה ליובנטוס?

התותחנים הודיעו על רכישת המושאל פאבלו מארי בן ה-26 מפלמנגו. הגברת הזקנה מצטרפת למרוץ אחר קשר צ'לסי ולאן יעבור זאהה?

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

העברות

* ארסנל הודיעה על רכישתו של הבלם הספרדי, פאבלו מארי בן ה-26, המתנשא לגובה של 193 ס"מ. התותחנים ישלמו לפלמנגו הברזילאית 14 מיליון ליש"ט על מארי, שהיה שייך בעבר למנצ'סטר סיטי, ומשחק בקבוצה מאז ינואר כמושאל.

אנגולו קאנטה שחקן צ'לסי מול פראן טורס שחקן ולנסיה. רויטרס
מבוקש גם באיטליה. קאנטה/רויטרס

שמועות

* אחרי הדיווחים שלפיהם ברצלונה וריאל מדריד בדקו אפשרות לצרף את קשר צ'לסי, אנגולו קאנטה, באיטליה מדווחים שגם יובנטוס נכנסה לתמונה. על פי הדיווח ב"גאזטה", הביאנקונרי מחפשים חיזוק למרכז המגרש והצרפתי הוא אחד המועמדים המובילים. קאנטה בן ה-29 נחשב לאחד השחקנים הבולטים בצ'לסי בשנים האחרונות, מאז הגיע מלסטר סיטי.

* מילאן רוצה מאוד את דומיניק סובוסלאי, הקשר ההונגרי בן ה-20 של רד בול זלצבורג, אבל אלופת אוסטריה דורשת 25 מיליון יורו והרוסונרי רוצים עסקה זולה יותר.

* ארסנל ואברטון רוצות את טיאגו סילבה, הבלם הברזילאי ששוחרר מפריז סן ז'רמן, אך דרישות השכר הגבוהות שלו (10 מיליון ליש"ט בעונה) עלולות לטרפד את המעבר שלו לאנגיה.

* רוי הודג'סון, מאמן קריסטל פאלאס, טוען: "ווילפריד זאהה יימכר הקיץ לקבוצה גדולה". לאחרונה עלו לא מעט דיווחים הקושרים את זאהה למנצ'סטר יונייטד, אך נראה שקבוצות נוספות ולא רק באנגליה רוצות לצרף את שחקן ההתקפה המוכשר בן ה-27.

* שחקן הכנף מוחמד אליונוסי השייך לסאות'המפטון, מעוניין לשוב לסלטיק, אליה הושאל בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully