וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה הרשים, אסנסיו התרגש, זידאן מאושר: הניצחון הגדול של ריאל מדריד

אסנסיו וחבריו הגיבו בהתלהבות לשער הבכורה שלו ב-0:3 מול ולנסיה: "חיכיתי המון". בנזמה ניתח את הגול המבריק שלו, זידאן מצפה לקרב קשה מול ברצלונה, ובקטלוניה כבר עוקצים. וגם, אזהרה להאברץ: "אל תלך לחתום בריאל מדריד"

מתוך רויטרס

בווידאו: חגיגות הזכייה בגביע בנאפולי

זה הלך קשה, אבל הסתיים בצורה מעודדת: ריאל מדריד הביסה אתמול (חמישי) את ולנסיה 0:3, וכשנותרו 9 מחזורים לסיום העונה, הבלאנקוס צימקו את הפער מברצלונה ל-2 נקודות, כשלשתי הגדולות של ספרד כבר ברור: הקרב הולך להיות צמוד וקשה, עד הרגע האחרון.

"מדריד מחייכת", קראה הכותרת הראשית הבוקר על שער "אס", בעיקר בזכות העובדה שמרקו אסנסיו חזר למגרשים אחרי 11 חודשים - וכבש כבר בנגיעה הראשונה שלו. "אני מאוד שמח מהשער של מרקו", אמר המאמן זינדין זידאן, "אמרתי לו לעלות על הדשא ופשוט ליהנות, וזה מה שהוא עשה. יש משמעות גדולה לגול של מרקו, במיוחד עבורו, אנחנו כל כך שמחים עבורו".

מרקו אסנסיו ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
איזה סיפור נפלא. אסנסיו/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים שער עם הכובש מרקו אסנסיו. AP
כולם מתרגשים בשבילו. אסנסיו/AP

על הניצחון אמר זידאן: "שלוש נקודות מול יריבה קשה, זה חשוב. שיחקנו טוב מהדקה הראשונה, בקצב גבוה, והגיע לנו לנצח. אני יכול להיות שמח ומסופק ממה שעשינו. כולם עבדו קשה, כולם היו מעורבים, כולם היו בגישה הנכונה. כדיל להגיע למקום שאליו אנחנו מכוונים, חייבים להמשיך ככה. נותרו לנו עוד תשעה גמרים".

על קרב האליפות: "אנחנו תלויים במה שאנחנו עושים. אני לא נכנס לראש של ברצלונה. זה הולך להימשך עד המשחק האחרון, כמו באליפות היחידה שזכיתי כמאמן".

אסנסיו עצמו, שכבש בפיניש נהדר מהאוויר, אמר בסיום כשהוא נשמע נרגש: "אני מאוד מתרגש, נכנסתי וכבשתי מהר מאוד. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי, בקבוצה ובצוות הרפואי. מה זידאן אמר לי? הוא ביקש ממני לכבוש. חיכיתי כל כך הרבה זמן לחזור לשחק".

את שער המשחק כבש ללא ספק קרים בנזמה, שאחרי עצירה אלגנטית הוסיף פצצה לחיבורים: "הכל קרה מהר. קיבלתי מסירה ממרקו, השתלטתי על הכדור, זה הלך טוב ובעטתי ברגל שמאל וזה נכנס. זה נשמע קל כשאני מסביר את זה, אבל העניין הוא לדעת לעשות את זה בתנועה מהירה".

בוולנסיה לא אהבו את השער שנפסל להם על ידי ה-VAR, וגם מאמן הקבוצה אמר ש"אני לא מבין את ההחלטה הזאת. ראיתי את המהלך, ואני לא מבין את זה. מקסי לא השפיע על המהלך. זו לא פעם ראשונה השנה שיש לנו חוסר מזל עם ה-VAR". אגב, גם ארתורו וידאל מברצלונה העלה לאינסטגרם שלו אימוג'י צוחק בבכי, כשהוא מלגלג על החלטת ה-VAR.

הסטורי של וידאל שעוקץ את ריאל. האינסטגרם של וידאל, צילום מסך
האינסטגרם של וידאל מלגלג/צילום מסך, האינסטגרם של וידאל

עוד בריאל מדריד: שחקן העבר דימיטאר ברבאטוב מזהיר את הכוכב הגרמני המבוקש קאי האברץ שלא לחתום בריאל: "מבחינתי כרגע הוא לא צריך לשקול שום הצעה מריאל. תראו את לוקה יוביץ' ואדן הזאר. גארת' בייל עדיין סופג שם שריקות בוז. אפילו כריסטיאנו רונאלדו ספג שריקות, מה שהיה לא ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully