וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:3 את ארסנל, משחק אומלל לדויד לואיז

ראחים סטרלינג פתח (46) אחרי טעות של הברזילאי, שגם הורחק אחרי שהכשיל את מחרז ברחבה (51) ודה בראונה הכפיל בפנדל. פודן חתם (92). אריק גרסיה נפצע בצורה קשה אחרי התנגשות עם אדרסון

אתר רשמי

בווידאו: אימון מנצ'סטר יונייטד

למעלה משלושה חודשים חלפו מאז משחק הפרמיירליג האחרון והיום (רביעי), סוף סוף, שבה הליגה האנגלית לפעילות עם שני משחקים. במשחק הראשון נפרדו אסטון וילה ושפילד יונייטד ב-0:0 סוער. את המנה העיקרית קיבלנו באיתיחאד, שם מנצ'סטר סיטי האלופה היוצאת ניצחה 0:3 את ארסנל ודחתה את חגיגות האליפות של ליברפול.

ראיחם סטרלינג מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
נהנו משטויות של דויד לואיז. מחרז וסטרלינג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:3

פגרת הקורונה לא באה כל כך טוב לארסנל, שהיתה ברצף נדיר של שלושה ניצחונות והתקרבה לאירופה. אלא שהערב היא חזרה לסורה במשחק שהיה די שקול, עד שבדקה ה-24 ארטטה נאלץ להכניס את דויד לואיז במקום פאבלו מארי שנפצע והבלם הברזילאי רשם משחק אימים. זה החל עם טעות קשה שהביאה לשער של סטרלינג בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

חמש דקות אחרי ההפסקה לואיז איבד את מחרז, הכשיל אותו ברחבה וגם הורחק. דה בראונה הכפיל מהפנדל ופיל פודן חתם (92) לסיטיזנס, ש"צימקו" ל-22 נקודות את הפער מליברפול, שתשחק רק ביום ראשון מול אברטון. למרות הניצחון, סיטי יוצאת מהמשחק הזה בטעם מר אחרי פציעה קשה של הבלם אריק גרסיה, שלא ראה את אדרסון יוצא לעברו והתנגש בשוער שלו. גרסיה טופל במשך דקות ארוכות ופונה מהמגרש כשהוא מקובע לאלונקה.

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי הקטור בייריין ארסנל. רויטרס
פתח ברגל ימין. ראחים סטרלינג במאבק עם ביירין/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: מנצ'סטר סיטי קיבלה כדור חופשי על קו ה-16. דה בראונה הפציץ לפינה של לנו, שהדף לקרן.

דקה 8: גרניט ג'אקה נפצע כבר בפתיחה, דני סבאיוס הוזעק להחליפו.

דקה 24: כדורגל גדול אנחנו לא מקבלים באיתיחאד, אבל פצועים למכביר. אחרי ג'אקה, גם פאבלו מארי נפצע אצל ארסנל והוחלף על ידי דויד לואיז.

דויד לואיז, שחקן ארסנל, מאוכזב. רויטרס
משחק שירצה לשכוח, וכמה שיותר מהר. דויד לואיז/רויטרס

דקה 34: ראחים סטרלינג חתך למרכז ובעט לפינה, אבל לנו הציל.

דקה 46: גול! מנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:1 ממש לפני השריקה להפסקה. דה בראונה הכניס כדור לרחבה, לואיז שגה בגדול והסיט אותו לראחים סטרלינג שמקרוב הפציץ פנימה.

דקה 51: גול! מנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:2 אחרי עוד טעות קשה של דויד לואיז שמשך ברחבה את ריאד מחרז וגרם לפנדל, אותו בעט דה בראונה לרשת. הבלם הברזילאי גם הורחק בגלל העבירה הזו. איזה מופע אימים של דויד לואיז.

אריק גרסיה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פציעה לא פשוטה. אריק גרסיה/רויטרס

* דויד לואיז הוא השחקן הראשון שמורחק, גורם לפנדל ומבצע טעות שמובילה לשער באותו משחק בפרמיירליג, מאז עשה זאת קארל ג'נקינסון במדי ווסטהאם מול בורנמות' באוגוסט 2015.

דקה 81: רגעי אימה באיתיחאד. אדרסון יצא משערו והתנגש בבלם שלו אריק גרסיה, שנפצע בצורה קשה ושכב דקות ארוכות על הדשא כשאנשי הצוות הרפואי מטפלים בו. רק אחרי 10 דקות גרסיה פונה מהמגרש כשהוא מקובע לאלונקה.

דקה 92: גול! סיטי יצאה מההלם אחרי הפציעה של גרסיה. פיל פודן כבש מקרוב אחרי שאגוארו בעט לקורה. 0:3 קל לסיטי.

שחקני שפילד יונייטד חוגגים גול שנפסל מול אסטון וילה. רויטרס
חגגו שער שהיה צריך להיות מאושר. שחקני שפילד יונייטד/רויטרס

אסטון וילה - שפילד יונייטד 0:0

100 ימים ללא כדורגל הגיעו לסיומם עם משחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות. המארחת היתה עולה מעל הקו האדום עם ניצחון, האורחת היתה נצמדת למקום הרביעי. בפועל, שפילד יונייטד היא זו שהצליחה להשיג את ה-0:1 האהוב עליה, אבל מייקל אוליבר בשילוב עם מערכת ה-VAR מנעו ממנה את התענוג. כל זה קרה בדקה ה-42, כאשר כדור חופשי של אוליבר נורוורד עבר במלוא היקפו את הקו ונחת מאחורי השער. שחקני שפילד יונייטד כבר חגגו, אבל מייקל אוליבר פסל את השער ומערכת ה-VAR לא התערבה משום מה. המשחק הזה נפתח עם כריעת ברך של שחקני שתי הקבוצות כמחווה לג'ורג' פלויד, האזרח השחור ממינסוטה שנרצח על ידי שוטר לבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully