וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הצעיר בתולדות לה ליגה? הכירו את "ליאו מסי המקסיקני"

ברצלונה, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד עוקבות אחר לוקה רומרו, שעשוי לקבל דקות במדי מאיורקה בגיל 15 ו-221 יום. צפו בביצועיו

אתר רשמי

היסטוריה עשויה להירשם הערב (שלישי, 20:30, ערוץ 50) בליגה הספרדית, כשלוקה רומרו עשוי להפוך לשחקן הצעיר אי פעם - בגיל 15 ו-221 יום. זה יקרה אם ילד הפלא של מאיורקה יקבל דקות מול ויאריאל, וגם אם לא - עושה רושם שהופעת הבכורה של מי שמכונה "מסי המקסיקני" כבר מעבר לפינה. "יש לו עתיד גדול, הוא כבר מסוגל לשחק ברמה של הליגה הראשונה", אמר מאמן מאיורקה, ויסנטה מורנו.

לרומרו, יליד מקסיקו, שלוש אזרחויות - מקסיקנית, ארגנטינאית וספרדית. לספרד הגיע כשהיה בן שלוש ובגיל 10 חתם במאיורקה, שם הוא מרוויח כרגע משכורת חודשית של 1,000 יורו. עד לאחרונה ייצג את נבחרת הנערים של ארגנטינה והושווה לפרעוש בשל קומתו הקטנה וסגנון המשחק האטרקטיבי. "אני מנסה לחקות אותו", הודה לאחרונה, ובעוד לא מן הנמנע כי ההתאחדות הספרדית תצליח לשכנעו לייצג דווקא את ספרד בקריירת הבוגרים שלו, הוסיף ואמר: "המשפחה שלי ארגנטינאית, החלום שלי היא ללבוש את חולצת הנבחרת".

ילד הפלא זכה לתשומת לב תקשורתית בספרד בתחילת החודש, אז זומן לראשונה לאימוני הבוגרים של מאיורקה, שצפויה להציע לו חוזה חדש ברגע שיחגוג את יום הולדתו ה-16. בגיל 13, כך נטען, צד את עיניו של דני אלבס במהלך משחק כדורגל באחד החופים באיביזה. "תצלמו אותו - הוא ליאו מסי", אמר מגן ברצלונה לשעבר לעוברים ושבים. האב דייגו מורנו, בעצמו כדורגלן עבר, ניסה לצנן את ההתלהבות: "הוא לוקה ולא מסי, זה רק מוסיף לחץ עצום".

ריאל מדריד, ברצלונה, יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד הן חלק מהקבוצות שהוזכרו בהקשרו של הקשר הצעיר, כשעל פי דיווחים השדים האדומים כבר פנו לסוכניו של מורנו. "הוא שמאלי, מהיר, נכלולי, מספר 10 טיפוסי", סיפר עליו עוזר המאמן של מאיורקה דניאל פנדין לאחרונה. "ההשוואות הללו לא מוסיפות. כמה עוד שחקנים הוזכרו כיורשים של מסי ולא הצליחו? לי הוא מזכיר את דויד סילבה, הוא מסוג השחקנים שמשחקים בין הקווים וכשהוא מקבל את הכדור, הוא הורג אותך. צריך להיות סבלניים איתו, הוא עדיין רק בן 15".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

במשחק החזרה מפגרת הקורונה מול ברצלונה אמנם לא קיבל דקות, אבל אם הערב זה כן יקרה, ישבור רומרו את שיאו המיתולוגי של שחקן סלטה ויגו לשעבר סמסון, השחקן הצעיר בתולדות לה ליגה, ששיחק בגיל 15 ו-255 יום בעונת 1939/40. בן ה-15 האחרון ששיחק בלה ליגה היה אוסקר רמון פליסר, שקיבל דקות במדי ריאל סראגוסה בגיל 15 ו-289 יום, ב-1984.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully