וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זכתה באליפות השמינית ברציפות

הבווארים ניצחו 0:1 את ורדר ברמן משער של לבנדובסקי (43) וזכו בתואר בפעם ה-30 בתולדותיהם כשהפער מדורטמונד עומד על 10 נקודות ולצהובים-שחורים נותרו רק 9 בקופה. ארמיניה בילפלד הבטיחה עלייה לבונדסליגה

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לבנדובסקי חוגג את ה-31 שלו העונה בליגה/רויטרס

ברכות לבאיירן מינכן! הבווארים הבטיחו הערב (שלישי) את האליפות לעונת 2019/20 עם 0:1 בחוץ מול ורדר ברמן בזכות שער של רוברט לבנדובסקי (43) כשהם מגדילים את הפער מבורוסיה דורטמונד לעשר נקודות כשלצהובים-שחורים יש רק עוד שלושה משחקים עד סיום העונה.

בניגוד לבאיירן החוגגת, פאדרבורן נפרדה הערב סופית מהליגה אחרי שהפסידה 1:0 לאוניון ברלין ונותרה עם 20 נקודות בלבד, שמונה מתחת למקום ממנו הולכים למבחני הישרדות. בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:3 את וולפסבורג וחזרה אל המקום הרביעי באופן זמני. פרייבורג ניצחה 1:2 את הרטה ברלין.

ארמיניה בילפלד ניצחה כבר אתמול 0:4 את דינמו דרזדן והבטיחה מעשית את העלייה לבונדסליגה, היום זה גם הפך לרשמי אחרי שהמבורג סיימה ב-1:1 ביתי מול אוסנברוק ואיבדה אפשרות לעבור אותה. ברכות לבילפלד, שחוזרת לליגה אחרי 11 שנה.

יויה אוסאקו שחקן ורדר ברמן מול יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן. רויטרס
אוסאקו מול קימיש פליק/רויטרס

ורדר ברמן - באיירן מינכן 1:0

הבווארים זכו באליפות השמינית ברציפות שלהם וה-30 בסך הכול (29 מהן בבונדסליגה שהתחילה ב-1963) כשהם מנצחים את ורדר ברמן בפעם ה-22 ברציפות בכל המסגרות. באיירן מינכן שיפרה את מאזנה ל-76 נקודות, עשר יותר מבורוסיה דורטמונד השנייה, לה נותרו רק שלושה משחקים ולפיכך לא תוכל לעקוף אותה. האלופה הטרייה פתחה את העונה בצורה לא מרשימה במיוחד, אבל השיגה 17 ניצחונות ותיקו ב-18 המחזורים האחרונים - כולל 0:1 בחוץ מול בורוסיה דורטמונד - וכך אף קבוצה לא יכולה לעצור אותה.

מקסי אגשטיין הגיע להזדמנות לא רעה בדקה ה-18 ובעט חזק מ-20 מטר בערך, הכדור הלך החוצה. באיירן מינכן עלתה ליתרון בדקה ה-44: ג'רום בואטנג שלח כדור עם המון רגש וחוכמה קדימה, רוברט לבנדובסקי (מי אם לא הוא?) השתלט בחצי תפנית ובעט מהאוויר מדויק ויפה פנימה את ה-0:1 של באיירן מינכן, שכרגע מבטיחה את האליפות. בדקה ה-79 הותיר אלפונסו דייויס את באיירן מינכן בעשרה שחקנים אחרי שביצע עבירה שהובילה לצהוב שני ואדום. ג'ושוע סארג'נט כמעט כבש בדקה ה-90 עם נגיחה נהדרת, אבל מנואל נוייר הצליח איכשהו להדוף את זה.

עוד בוואלה! ספורט

גרמניה: באיירן מינכן עם ניצחון 13 ברציפות, תוכל לחגוג אליפות בשלישי

לכתבה המלאה
יונאס הופמן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. רויטרס
יונאס הופמן חוגג צמד/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 0:3

הסייחים הצליחו להשיג שלוש נקודות חשובות מאוד אחרי שני הפסדים ברציפות וטיפסו אל המקום הרביעי, לפחות עד המשחק של באייר לברקוזן ברביעי. גלדבאך כבשה את הראשון בדקה ה-11 כשברל אמבולו הכניס מסירת עומק נהדרת ליונאס הופמן והוא הכניע את קואן קסטלס בדרך ל-0:1. הופמן הוסיף עוד אחד בדקה ה-30 אחרי שמתיאס גינטר קיבל את הכדור ברחבה, שמר עליו יפה והוריד אותו להופמן, 0:2. לארס שטינדל הוסיף עוד אחד בדקה ה-65 אחרי בישול של איברהימה טראורה וזה 0:3.

שחקני אוניון ברלין חוגגים. רויטרס
שחקני אוניון חוגגים הישארות בליגה/רויטרס

אוניון ברלין - פאדרבורן 0:1

הכחולים נפרדו רשמית וסופית מהבונדסליגה אחרי עונה אחת, ואין מה להגיד היא באמת לא מתאימה ברמתה לליגה הראשונה בגרמניה ואפשר היה לראות את זה לאורך כל העונה. אוניון ברלין עלתה ליתרון בדקה ה-27 אחרי שבן זולינסקי נגח לצערו לשערו הוא וזה 0:1. במצב הנוכחי, פאדרבורן נפרדת מהליגה הערב. הקבוצה מהבירה הצליחה להבטיח כבר הערב את ההישארות בליגה וזה כמובן גם הישג ענק מבחינתה.

משחק נוסף:

פרייבורג - הרטה ברלין 1:2
לפרייבורג: וינצ'נזו גריפו (61), נילס פטרסן (71), להרטה ברלין: ודאד איבישביץ' (66, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully