וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: ליאור רפאלוב עשוי לעזוב את אנטוורפן בקרוב

למרות הצהרות השלום של המאמן החדש איבן לקו, בבלגיה טוענים שההיסטוריה בין השניים עלולה להביא לסיום דרכו של הישראלי

מתוך שידורי הליגה הסרבית

ליאור רפאלוב עשוי לעזוב את אנטוורפן בתקופה הקרובה, כך על פי דיווחים בתקשורת הבלגית. רפאלוב הוא אחד מחמישה שחקנים בכירים שעתידם לוט בערפל, למרות שהוא סיים עונה מצוינת עם 11 שערים ו-3 בישולים.

לרפאלוב חוזה לעונה נוספת באנטוורפן, אבל בדיווח נכתב שמינויו של איבן לקו למאמן עשוי להיות גם אקורד הסיום שלו במועדון. הקשר הישראלי מיעט לשחק תחת לקו בקלאב ברוז' וזו הסיבה המרכזית בגללה עזב אותה ב-2018, אחרי שבע שנים.

כשלקו מונה למאמן אנטוורפן הוא נדרש לעניין ואמר ש"אין לי בעיה עם רפאלוב, הוא יכול לתרום הרבה מאוד לקבוצה", אבל בתקשורת הבלגית כאמור מתעקשים שייתכן שמהלך יוביל לעזיבה של הישראלי בן ה-34. הקשר ההתקפי משחק בבלגיה מאז 2011 ולמרות התעניינות של מכבי חיפה בשנתיים האחרונות, הוא העדיף לא לחזור לישראל.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. GettyImages
סיים עונה מצוינת. רפאלוב/GettyImages

רפאלוב כאמור הצטיין בעונה טובה מאוד של אנטוורפן, במסגרתה היא דורגה במקום הרביעי לפני שהתפרצות נגיף הקורונה הביא לסיומה המוקדם של הליגה הבלגית. בדיווחים עליו, נטען ששחקנים נוספים שייתכן שלא ימשיכו הם דיומרסי אמבוקני שכבש 18 שערים (פערים בנוגע לאורך החוזה החדש), סטיבן דפור (מסיים חוזה) ודידייה לאמקל זה (אנטוורפן מקווה למכור אותו בסכום גבוה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully