וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן עם ניצחון 13 ברציפות, תוכל לחגוג אליפות בשלישי

גם בלי לבנדובסקי ומולר המוצהבים, גורצקה (86) קבע 1:2 על מנשנגלדבאך ושמר על פער שבע הנקודות מדורטמונד, שניצחה בדיסלדורף בתוספת הזמן

מתוך שידורי הליגה הסרבית

בווידאו: ביברס נאתכו חוגג שער בדרבי של בלגרד

באיירן מינכן המשיכה הערב (שבת) את רצף הניצחונות שלה עם 1:2 דרמטי על בורוסיה מנשנגלדבאך וככל הנראה תחגוג אליפות שמינית ברציפות ביום שלישי מול ורדר ברמן. בורוסיה דורטמונד מנעה ממנה חגיגה כבר הערב, אחרי שניצחה 0:1 את פורטונה דיסלדורף בחוץ בזכות שער של ארלינג הולאנד בדקה ה-95 ופער שבע הנקודות נשמר כשנותרו רק תשע בקופה.

המחזור ה-31 בליגה הגרמנית יצא לדרך כבר אתמול עם משחק יחיד בו הפסידה הופנהיים של מונס דאבור 2:0 לר.ב. לייפציג. היום נפרדו וולפסבורג ופרייברוג ב-2:2, בעוד פאדרבורן ספגה 5:1 ביתי מרגליה של ורדר ברמן. קלן הפסידה 2:1 בביתה לאוניון ברלין, בעוד פרנקפורט התאוששה מההדחה בחצי גמר הגביע בעזרת 1:4 בחוץ על הרטה ברלין.

ג'ושוע זירקזה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מילא היטב את מקומו של רוברט לבנדובסקי. ג'ושוע זירקזה/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

הניצחון הדרמטי של דורטמונד דחה את האופציה לחגיגות אליפות שמינית ברציפות כבר הערב, אבל המוליכה לא התרגשה והמשיכה בשלה גם בהיעדרם של רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר המוצהבים, עם ניצחון 13 ברציפות בכל המסגרות. באיירן מינכן הוליכה אחרי טעות קשה של השוער יאן זומר, אותה ניצל היטב בדקה ה-26 ג'ושוע זירקזה הצעיר שפתח במקום לבנדובסקי בחוד. שער של יונאס הופמן נפסל 10 דקות לפני כן בסיוע ה-VAR בגלל נבדל, אבל גלדבאך בכל זאת מצאה את הרשת במחצית הראשונה, כשכדור רוחב של פטריק הרמן מצד ימין הפך לשער עצמי של בנז'מן פבאר בדקה ה-37. זומר החזיר על הטעות כשמנע מסרג' גנאברי לכבוש, אבל גם פבאר היה צריך לתקן עבור באיירן והוא בישל בדקה ה-86 לליאון גורצקה, שהרשית בגלישה וקבע כי קבוצתו ככל הנראה תחגוג אליפות בברמן ביום שלישי.

מונס דאבור שחקן הופנהיים מול לוקאס קלוסטרמן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
היה טוב במחצית הראשונה, לא נכנס הכי טוב אל השנייה. דאבור מול קלוסטרמן/GettyImages

הופנהיים - ר.ב. לייפציג 2:0

השוורים די מזייפים במשחק הבית מאז החזרה מהפסקת הקורונה, אבל בחוץ הם ממשיכים לספק את הסחורה ובגדול ועשו את זה גם מול מונס דאבור וחבריו. לייפציג עם ניצחון תשיעי ב-15 משחקי חוץ משפרת את מאזנה ל-62 נקודות ומשיגה עד ניצחון יקר שמקרב אותה להבטחת מקום בליגת האלופות. הופנהיים של מונס דאבור (62 דקות) עם הפסד במשחק הראשון מאז פיטורי אלפרד שרוידר והיא במקום השביעי עם 43 נקודות ומתרחקת ממקום באירופה.

מונס דאבור הצליח לסחוט פנדל וכבר עמד ליד הכדור כדי לבעוט בדקה השישית, אבל אחרי התלבטות ארוכה, הוחלט לפסול את כל המהלך בגלל שהכדור הגיע אל הישראלי אחרי נגיעת יד של חברו לקבוצה, כריסטוף באומגרטנר. כעבור דקה לייפציג עלתה ליתרון משער של דני אולמו, שקבע 0:1 בתום מהלך קבוצתי יפה. הספרדי הכישרוני הוסיף עוד אחד כעבור שתי דקות לאחר בישול של מרסל זאביצר עם נגיחה ובדקה ה-11 זה כבר 0:2 ללייפציג. בדקה ה-27 דאבור היה קרוב לכבוש כשעלה מעל כולם בקרן, אבל הנגיחה העוצמתית שלו נעצרה במשקוף. דאבור נפרד מהמשחק בדקה ה-62 אחרי שפתח את המחצית השנייה הרבה פחות טוב מאשר היה בראשונה.

ארלינג הולאנד בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שוב כבש והציל את דורטמונד. ארלינג הולאנד/רויטרס

פורטונה דיסלדורף - בורוסיה דורטמונד 1:0

הצהובים-שחורים חזרו גם הם בכושר לא רע מפגרת הקורונה, אך התקשו מאוד מול קבוצת התחתית שעבורה המשחק הערב היה קריטי. האורחת הגיעה ללא מעט הזדמנויות ואך ראתה כיצד השופט פוסל לה שער של רפאל גריירו (65) בהחלטה מפוקפקת לאחר טענה לנגיעת יד. בדקה ה-82 המארחת כמעט השיגה שער ניצחון אך סטיבן סקריבצקי פגש את הקורה. בדקה ה-95 הגיע ארלינג הולאנד המחליף - מי אם לא הוא - וכבש את שער הניצחון לדורטמונד ועיקב את חגיגות האליפות של באיירן מינכן בשבוע אחד לפחות.

דקה 18: אשרף חכימי קיבל כדור נהדר מג'יידון סאנצ'ו אך החמיץ במצב של אחד על אחד מול שוער המארחת ובעט על גופו

דקה 65: דורטמונד חגגה כבר את שער היתרון לאחר שהתקפה נאה של האורחת הסתיימה בבעיטה נהדרת מהאוויר של רפאל גריירו שחדרה פנימה, אך השער נפסל לאחר שלטענת השופט שחקן דורטמונד נגע ביד.

דקה 82: סטיבן סקריביצקי מדיסלדורף בעט מחוץ לרחבה כדור חד ושטוח שננעץ בקורה ולא חדר פנימה לרוע מזלה של המארחת

דקה 95: גול! 0:1 לדורטמונד! מי אם לא ארלינג הולאנד התרומם לכדור גובה שהוגבה על ידי מנואל אקנג'י וכבש את שער הניצחון לאורחת, חמש דקות בתוך תוספת הזמן

ואוט וחהורסט שחקנה של וולפסבורג. GettyImages
צמד שלו העניק יתרון נוח לוולפסבורג. ואוט וחהורסט/GettyImages

וולפסבורג - פרייבורג 2:2

המארחת ניצחה והפסידה לסירוגין מאז השיבה מהפגרה, והיו בעמדה מצויינת לרשום שני ניצחונות רצופים לראשונה מאז מחזורים 1 ו-2. ואוט וחהורסט ההולנדי כבש צמד בדקות 14 ו-26, אך האורחת צימקה שתי דקות לסיום המחצית הראשונה בעזרת שער של לוקאס הולר, והשיגה את השוויון 17 שניות לאחר פתיחת המחצית השנייה בעזרת נגיחה מדוייקת של רולאנד שאלאי.

דקה 14: גול! 0:1 לוולפסבורג! איבוד כדור של האורחת במרכז המגרש הוביל להתקפה מתפרצת שהסתיימה בשער של ואוט וחהורסט ההולנדי.

דקה 26: גול! וולפסבורג עולה ל-0:2! פנדל מדוייק של ואוט וחהורסט לאחר עבירה על דניאל גינצ'ק העניק יתרון נוח למארחים

דקה 43: פרייבורג מצמקת ל-2:1! התקפה טובה של האורחת הסתיימה בהגבהה מאגף ימין לפינה הקרובה עליה עט לוקאס הולר שנגח פנימה את השער המצמק

דקה 46: 2:2! רולאנד שאלאי כובש 17 שניות בתוך המחצית השנייה לאחר שעט על כדור שנהדף על ידי שוער וולפסבורג ונגח אותו פנימה

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים עם אנדרה סילבה. GettyImages
התאוששו מההדחה בגביע. שחקני פרנקפורט חוגגים עם אנדרה סילבה/GettyImages

הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט 4:1

המארחת רשמה הפסד שני ברציפות מאז שבה הבונדסליגה מפגרת הקורונה, ולמרות שנראתה בכושר לא רע בשבועות האחרונים, סבלה היום המארחת ממכת פציעות לא פשוטה בכלל. האורחת הגיעה במצב רוח שפוף לאחר ההדחה בחצי גמר הגביע במהלך השבוע, וניצלה היעדרות של לא פחות משבעה שחקנים אצל הרטה כדי להשיג ניצחון חוץ. דווקא המארחת הייתה זו שעלתה ליתרון לאחר שקשישטוף פיונטק כבש בנחישות מתוך ערבוביה ברחבה, אך האורחת כבשה רביעייה במחצית השנייה תוך כדי שהיא מנצלת הרחקה של דדריק בויאטה. באסט דוסט (51), אנדרה סילבה (62, 82) ואוביט אנדיקה (68) היו חתומים על הבליץ של האורחת שסגרה ניצחון חוץ מרשים.

דקה 24: גול! קשישטוף פיונטק הראה נחישות מול שלושה שחקני הגנת פרנקפורט ומתוך ערבוביה הצליח לחלץ בעיטה שהכניעה את השוער והעלתה את המארחת ליתרון

דקה 45: דקה בתוך תוספת הזמן הורחק דדריק בויאטה מהרטה לאחר עבירה ברוטלית וגסה שלא הותירה לשופט יותר מידי ברירות

דקה 51: גול! 1:1! באס דוסט הגיע טוב לכדור שננגח אליו מראשו של אנדרה סילבה ודחק אותו פנימה

דקה 62: גול! 1:2 לפרנקפורט! האורחת משיגה את המהפך בזכות שער נפלא שהגיע לאחר מבצע אישי נהדר של דאיצ'י קמאדה שעבר שלושה שחקני הגנה והשאיר לאנדרה סילבה לדחוק עם העקב שער יפהפה

דקה 68: גול! פרנקפורט עולה ל-1:3! אוביט אנדיקה הגדיל את יתרונה של האורחת בבעיטה מחוץ לרחבה

דקה 86: גול! 1:4! שטפן אילסנקר הכניס כדור נהדר לאנדרה סילבה שכבש את השני שלו במשחק ואת הרביעי של פרנקפורט

שחקני ורדר ברמן חוגגים עם דייבי קלאסן. GettyImages
השפילו את פאדרבורן. שחקני ברמן חוגגים עם קלאסן/GettyImages

פאדרבורן - ורדר ברמן 5:1

נועלת הטבלה רשמה את הפסדה ה-19 העונה כשרק הפסדה הדרמטי של פורטונה הציל אותה מירידת ליגה מעשית כבר במחזור הזה. לפאדרבורן אמנם נשאר סיכוי תיאורטי לסיים את העונה במקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן, אך המחשבה שהקבוצה שהצליחה לרשום העונה ארבעה ניצחונות בלבד ב-31 משחקים תצליח לנצח שלושה ברציפות ועל הדרך למחוק את מאזן השערים הנחות שלה מזה של פורטונה דיסלדורף לא נראית אפשרית. אם האורחת תרד ליגה, היא בכל זאת תותיר את חותמה על העונה לאחר ששחקנה קלאוס ג'אזולה קבע שיא בונדסליגה חדש כשלחובתו שנשלפו העונה לא פחות מ-17 כרטיסים צהובים!

ורדר ברמן אמנם מחזיקה ברקורד הבית הגרוע בבונדסליגה, אך כבר מהפתיחה הראתה את עליונותה על יריבתה ועל אף החמצת פנדל של ראשיצה (18) ירדה למחצית ביתרון 0:3 ולמעשה סגרה את המשחק. דייבי קלאסן (20 ו-39) ויואה אוסאקו היו אלה שכבשו לאורחת. מקסימיליאן אגשטיין (60) הוסיף כשעבדלחמיד סאבירי (66) רק צימק עבור פאדרבורן.

משחק נוסף:

פ.צ. קלן - אוניון ברלין 2:1
לאוניון: מרווין פרידריך (39), כריסטיאן גרטנר (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully