וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המאמן הבא של מכבי תל אביב כבר החל לבחון את השחקנים?

10.6.2020 / 6:49

אחרי שהתברר כי האופציה להארכת החוזה של איביץ' לא מומשה, גורמים המקורבים למועדון העריכו כי לא מן הנמנע שלצהובים כבר יש מאמן לעונה הבאה. השחקנים מעריכים את הסרבי ומצהירים: "צריך לוודא שהוא יעזוב עם אליפות נוספת"

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים

גורמים המקורבים למכבי תל אביב העריכו אתמול (שלישי) כי לא מן הנמנע שלמועדון יש כבר מאמן לעונה הבאה, אשר בוחן את הקבוצה ואת השחקנים ממש כפי שעשה ולאדן איביץ' לפני למעלה משנתיים, הרבה לפני שמונה רשמית והוצג כמאמן. אז כזכור ישב איביץ' בביתו בסלוניקי ללא עבודה והיה לו זמן לעקוב אחר משחקי הקבוצה וללמוד אותה. אותם גורמים טענו כי קרוב לוודאי שלמרות כל ענייני הקורונה שהשתלטה על חיינו בשלושת החודשים האחרונים, פעלו במועדון כדי לחפש מחליף לסרבי שיסיים את דרכו במועדון בתום העונה, כפי שפורסם כאן לראשונה. איביץ' החזיק בחוזה שיש לו סעיף ובו הצדדים מחוייבים לדון על אופציית המשך ההתקשרות לעונה שלישית עד ה-30 באפריל. התאריך הזה פג והאופציה לא מומשה.

בקרב שחקני מכבי תל אביב נשמעו תגובות לכמה כיוונים בנוגע לעזיבת המאמן. שחקנים מסויימים העריכו כי אחרי שנתיים מוצלחות במכבי תל אביב במהלכן היה למאמן הזר היחיד של הקבוצה שממשיך לעונה נוספת, ירצה הסרבי להתקדם למועדון בליגה יותר נחשבת מאשר הליגה הישראלית. אחרים דווקא הרגישו שמכבי תל אביב היתה צריכה לעשות ככל יכולתה כדי להשאיר את איביץ' לעונה שלישית. כך או אחרת בין השחקנים קיימת תמימות דעים, שאיביץ' היה מהמאמנים הטובים ביותר שידעה הקבוצה בשמונה השנים שהיא עובדת עם מאמנים זרים וכי למרות שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, יזכרו לאיביץ' דווקא את ההצלחה הגדולה בליגה. "צריך לזכור שעדיין לא זכינו באליפות ובזה צריך להתרכז כרגע", אמרו במועדון. "גם אם המאמן עוזב, צריך לוודא שזה יהיה עם אליפות ועדיין לא הבטחנו אותה".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
השחקנים רוצים שהוא יעזוב עם אליפות. איביץ'/דני מרון

פער 12 הנקודות על מכבי חיפה אמור להספיק כאשר נותרו רק 21 נקודות בקופה, אבל במכבי תל אביב יודעים שאחרי התיקו מול בית"ר ירושלים, הסרבי יהיה מאוד נוקשה ורציני באימונים כדי להשיג שלוש נקודות ביתיות מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully