וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באוהדי מכבי ת"א חוסמים את התנועה, איביץ' "לא מודאג" מהתיקו

8.6.2020 / 22:39

מאמן מכבי תל אביב לא איבד את שלוותו בתום ה-0:0 מול בית"ר ירושלים. האוהדים כעסו לאחר שהמשטרה עצרה צפייה משותפת באלנבי

באדיבות אתר מכבי תל אביב

בווידאו: קובי רפואה בתום משחקה של עירוני קרית שמונה

במכבי תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את ה-0:0 עם בית"ר ירושלים הערב (שני) בטדי. השחקנים של ולאדן איביץ' אמנם שמטו נקודות ראשונות מאז החל הפלייאוף, אך מצד שני שוב שמרו על שער נקי במשחק חוץ מול קבוצה שהגיעה כדי להוכיח שהיא יכולה להיראות טוב יותר מאיך שנראתה מאז החזרה מפגרת הקורונה.

בתוך כך, משטרת ישראל פיזרה מפגש צפייה משותפת של אוהדי מכבי תל אביב, ברחוב אלנבי שבתל אביב. האוהדים בתגובה יצאו לרחוב, חסמו את התנועה בכביש והתפרעו.

צפו באוהדי מכבי תל אביב חוסמים את התנועה באלנבי

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ אמר בסיום: "אני לא מודאג, אבל רצינו להראות יכולת טובה כמו בשני המחזורים האחרונים ולנצח. לא התחלנו את המשחק כמו שרצינו, המסירות לא הלכו. הסטטיסטיקה שלנו לא מעניינת, זה לא משנה שלא ספגנו חצי שנה". על יחס השופטים לאיתי שכטר: "עצם זה שאתם שואלים אותי מראה שאתם חושבים שיש בעיה, אני לא רוצה לענות על כך יותר".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני אמר אחרי המשחק: "זה לא משחק שמאפיין אותנו ולא את בית"ר. היה משחק קצת רגוע ושקט. לא הגענו למספיק מצבים ודווקא בית"ר הגיעה לכמה מצבים. חבל, רצינו להמשיך ברצף הניצחונות. ציפינו לאיזה משחק מסוים מבית"ר, חשבנו שהיא תבוא לתקוף ולשחק אגרסיבי ואז נמצא שטחים, והיא בסוף הלכה קצת אחורה. ניסינו להתאים את עצמנו, אבל זה לא הלך. עייפות השפיעה עלינו? היה לנו לו"ז נוח מאוד יחסית לקבוצות אחרות. גם עכשיו יש לנו משחק רק בשני הבא. עד עכשיו היה לנו לו"ז נוח יחסית כך שהעייפות לא באה לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully