וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר טריינספוטינג בחר באופיר מרציאנו כשוער הטוב בכל הזמנים של היברניאן

אירביין וולש שכתב את הספר עליו התבסס הסרט המפורסם התבקש להרכיב את נבחרת כל הזמנים של היברניאן והציב את שוער נבחרת ישראל בין הקורות: "חייב לבחור ב'רוקי'"

אתר רשמי

בווידאו: מילאן מתאמנת

הסרט טריינספוטינג הוא ללא ספק אחד הסרטים החשובים והאהובים שיצאו בשנות ה-90 של המאה הקודמת. עלילת הסרט מתרחשת בעיר אדינברורו שבסקוטלנד. הסרט שתקציבו היה זעום, בטח לעומת הפקות הוליוודיות באותן שנים, הגיע לקהל רב בכל רחבי העולם ועם השנים זכה למעמד של קלאסיקה.

מחבר הספר אשר עליו התבססה עלילת הסרט, אירביין וולש, הינו אוהד מוכר של היברניאן, בה משחק שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו. וולש התבקש בתכנית אירוח להרכיב את הרכב כל הזמנים של קבוצתו האהובה, ובבחירה לא צפויה ומחמיאה במיוחד - בחר את מרציאנו בין 11 השחקנים הגדולים של היבס בעיניו.

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
קיבל מחמאה לא צפויה. אופיר מרציאנו/GettyImages

"אני חייב לבחור 'ברוקי (הכוונה לאופיר מרציאנו)'", אמר וולש, והסביר את בחירתו. "הוא השוער שלנו כרגע, ישראלי בינלאומי. היו לנו לא למעט שוערים נהדרים כמו ג'ים לייטון ואנדי גוראם, אבל אני בוחר ברוקי, בגלל שהקבוצה צריכה מישהו שיצעק ויכוון וגם שיהיה שוער מצויין. היו לנו גם כמה שוערים גרועים, אבל אני לא אציין את שמם".

בנוסף לשוער הישראלי בחר הסופר לנבחרת החלומות שלו בין השאר את פט סטנטון, פרנק סוזי, ג'ו בייקר, ולואיס סטיבנסון. וולש אף נשאל לגבי דעתו על נבחרת סקוטלנד, שהייתה אמורה לפגוש את נבחרת ישראל לצמד מפגשים במסגרת פלייאוף ליגת האומות. לטענת וולש אי זימונו של שחקן היברניאן סקוט אלן הוא "פשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully