וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לעומרי כספי: "גם אני חושב לחזור כמוך למכבי תל אביב"

כוכב גוואנגז'ו R&F בפודקאסט של כדורסלן מכבי תל אביב: "אתה עשית צעד אחר ממה שחשבו, גם לי יש לבטים בעניין". כספי: "שמח שחזרתי"

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

ערן זהבי הפיח תקוות רבות בקרב אוהדי מכבי תל אביב עם הצהרה בפודקאסט של עומרי כספי כי הוא חושב על חזרה לשורות הצהובים.

זהבי, המשחק כיום בגוואנגז'ו R&F הסינית, אמר לכדורסלן ששיחק ב-NBA: "אתה חזרת בסוף הקריירה למכבי תל אביב ועשית צעד שגם אני חושב לעשות אותו מתישהו. אני זוכר שאמרו לך: 'נראה לך? בחיים לא תחזור', ועשית צעד אחר מכל מה שחשבו שתעשה. גם לי יש לבטים בעניין הזה".

עומרי כספי, ערן זהבי. מתוך האינסטגרם של עומרי כספי, אתר רשמי
מגדולי הספורטאים של ישראל בדור הנוכחי. כספי וזהבי/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של עומרי כספי

כספי ענה: "אלו חששות שבטח ובטח עלו, לא רק לי אישית, אלא עם אשתי והמשפחה וכולם. פחדנו, ואיך יקבלו אותנו ואיך אני אהיה גופנית. והתקשורת והקהל. אבל היה פה גם את העניין של מכבי תל אביב שהצליחה לשים אותי במקום טוב, והכבוד שנתנו לכל מי שרצה לראיין, וגם לשמור על מערכת היחסים הבריאה בתוך הקבוצה. למאמן היה חלק בלתי רגיל בתהליך הזה. באותה תקופה הציעו לי להיות הקפטן ובשיחה הראשונה אמרתי למאמן שאני לא רוצה. אני קפטן נבחרת ישראל ומעדיף שג'ון דיברתולומאו ימשיך להיות הקפטן. תנו לי לקחת צעד אחורה, להוריד מהעומס ולהיות חלק מהקבוצה.

"היום, במבט אחורה, אני מאוד מרוצה ומאוד נהנה. גם הגעתי בגיל שונה. כשאני מסתכל על יוסי בניון ואיל ברקוביץ' שחזרו, הם הגיעו בגילאים טיפה יותר מבוגרים. אמנם עברתי קצת פציעות, אבל הייתי בגיל 31 ידעתי שיש לי עוד שנתיים-שלוש לשחק ברמה טובה מאוד. אנחנו מאוד נהנים פה, הבנות פורחות, אשתי פורחת וזה כיף גדול".

זהבי הוסיף: "הבן שלי אומר כבר כמה חודשים 'אני רוצה לחזור לישראל, אני רוצה לחזור לישראל', וכאבא אני יודע שפה זה לא כמו עם החברים שלו בישראל. שמתי אותו במכבי תל אביב בילדים והוא כל הזמן חזר עם חיוך. זה משהו שאתה לא יכול לקנות בכסף, אבל הקריירה שלנו קצרה וצריכים למצות אותה עד הסוף וגם להתמודד עם קשיים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully