וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו ראדג'ה על מייקל ג'ורדן ודראז'ן פטרוביץ': "מבחינה מנטלית שניהם זהים"

שחקנה לשעבר של בוסטון סלטיקס ששיתף פעולה עם פטרוביץ' בנבחרת יוגוסלביה הגדולה העלה פוסט לפייסבוק במלאת 27 שנים למותו הטרגי של הפנומן הקרואטי: "ווינר מעל הכל"

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

אחד מגדולי השמות בכדורסל האירופאי דינו ראדג'ה, שהיה חלק מקבוצת החלומות של יוגופלסטיקה ספליט של שנות ה-80, העלה פוסט לפייסבוק בו השווה את המנטליות של מייקל ג'ורדן לזו של דראז'ן פטרוביץ' המנוח, מי שנחשב בעיני רבים לכדורסלן האירופאי הגדול בכל הזמנים ונהרג בתאונת דרכים בדיוק לפני 27 שנה. הקרואטי הענק, ששיחק ב-NBA ארבע שנים במידי בוסטון סלטיקס, כתב את הפוסט לטענתו בהשראת הסדרה "הריקוד האחרון" שעסקה בקריירה של מייקל ג'ורדן.

"קשה לכתוב משהו על דראז'ן שכבר לא כתבו לפניי", פתח ראדג'ה את דבריו. "ובכל זאת, אחרי שצפיתי ב"ריקוד האחרון" אני חייב לערוך את ההשוואה הזו". ראדג'ה הבהיר כי ההשוואה נוגעת מבחינתו למה שקרה בתוך הראש של השניים ולאו דווקא לאיכויותיהם מכיוון "שזה לא רלוונטי לנושא".

דראזן פטרוביץ'. GettyImages
"מבחינת דראז'ן תמיד היה צריך להשקיע מאה אחוז". דראז'ן פטרוביץ'/GettyImages

"מבחינה מנטלית שניהם היו זהים", המשיך כדורסלן העבר בן ה-53. "זה מה שהפך את דראז'ן למה שהוא היה - ווינר מעל הכל. אמנם הוא הפסיד משחקים ותארים פה ושם, אבל בראש דראז'ן תמיד סירב להיכנע ותמיד דחף קדימה מבלי להתפשר. למדתי ממנו המון בנושא הזה, מבלי להיות בכלל מודע לכך".

ראדג'ה שיתף סיפור שהמחיש את הווינריות של פטרוביץ': "היינו בבית אחד במוקדמות אליפות אירופה וכבר הבטחנו את ההעפלה. המשחק האחרון שלנו נגד סלובניה לא היה משמעותי. אבל אין דבר כזה מבחינת דראז'ן. הפסדנו את המשחק והוא עשה לנו את המוות. קילל אותנו בלי הפסקה. מבחינתו תמיד היה צריך להשקיע מאה אחוז. בגלל זה הוא היה מנהיג גדול כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully