וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב האהבה של מייקל ג'ורדן למאהבת שלו נמכר תמורת 25 אלף דולר

אפקט "הריקוד האחרון": שש שנים אחרי שנמכר תמורת 2,560 דולרים בלבד, מכתב האהבה בן ה-20 עמודים של ג'ורדן לאמי האנטר נמכר שוב במכירה פומבית

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

נראה שאוהדי הכדורסל נרגשים כמעט מכל מה שקשור למייקל ג'ורדן מאז שעלתה עליו הסדרה הדוקומנטרית של ESPN ("הריקוד האחרון") ויש אנשים שיודעים לנצל את זה כדי לעשות לא מעט כסף. אחרי שנעליים שלו מעונת הרוקי ב-85 נמכרו תמורת מעל חצי מיליון דולר, אמש (ראשון) היה מי ששילם במכירה פומבית 25 אלף דולר עבור מכתב אהבה שכתב מייקל לדוגמנית והשחקנית אמי האנטר.

שחקן שיקגו בולס לשעבר מייקל ג'ורדן. GettyImages
כיכב גם בתחום הרומנטי. מייקל ג'ורדן/GettyImages

לכוכב האגדי של שיקגו היה באותה תקופה ילד (ג'פרי) מחואניטה ואנוי והשניים התחתנו מאוחר יותר ב-1989. אלא שזה לא מנע ממייקל לנהל באותה תקופה קשר רומנטי עם האנטר והוא שלח לה מכתב אהבה ארוך שבו היה כתוב בין היתר: "אמי, לפעמים אני הבנאדם הכי אנוכי על כדור הארץ ואני חושב רק על עצמי. אני מודה שעשיתי טעות. אני עושה הרבה טעויות אבל אני מתקן אותן".

מייקל הביא לאחר מכן שני ילדים נוספים עם ואנוי, מרקוס ויסמין, אבל חואניטה הגישה בקשת גירושים מג'ורדן ב-2002 וקיבלה כמעט 168 מיליון דולר בהסכם הגירושים. מכתב האהבה המושקע של מייקל כלל 20 עמודים ושש שנים לפני כן נמכר תמורת 2,560 דולרים בלבד.

חיי האהבה של מייקל היו תמיד תחת מעטה מיסתורין והוא תמיד שמר על פרטיותו גם אחרי הפרישה כבעלים של שארלוט, אבל הסרט הדוקומנטרי בכיכובו פתח כמה חלונות לתוך חייו האישיים של הכוכב, כולל המכתב הרומנטי שכתב אי שם בקיץ 1989.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully