וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדריק פרקינס: "הריקוד האחרון היתה מלאה בשקרים ובהלשנות"

סנטר העבר יצא נגד ג'ורדן ("שמח שברשימה שלי לברון הגדול מכולם") ונגד הסדרה ש"נועדה לגרום לכל יתר השחקנים להיראות כמו נבלים"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

"הריקוד האחרון" אמנם הגיעה לסיומה, אבל הדיונים סביב הסדרה בכלל ודמותו של מייקל ג'ורדן בפרט לא פוסקים. כעת הגיע תורו של שחקן העבר קנדריק פרקינס לתקוף את MJ, ולטעון פעם נוספת שדווקא לברון ג'יימס הוא השחקן הטוב בכל הזמנים.

"זה היה הדוקומנטרי הטוב ביותר שראיתי, אבל הוא היה מלא בשקרים ובהלשנות", טען סנטר העבר. "אני שמח שג'ורדן לא ה-GOAT שלי, אלא לברון. מייקל שיקר, הוא זרק את כולם מתחת לאוטובוס, ובסופו של דבר, הריקוד האחרון נועד כדי לגרום לג'ורדן להיראות כמו גיבור ולכל היתר להיראות כמו נבלים. סקוטי פיפן כועס, הוראס גרנט כועס, אייזאה תומאס כועס, ג'רי קראוס לא כאן כדי להגן על עצמו. גרמו לו להיראות כמו אדם רע, למרות שהוא עשה עבודה טובה מאוד כג'נרל מנג'ר".

פרקינס התייחס נקודתית לריב בין ג'ורדן ותומאס, לאחר שהתברר כי ל-MJ היה חלק גדול בהחלטה להותיר את רכז דטרויט מחוץ לנבחרת ארצות הברית ב-1992: "מה הבעיה עם אייזאה? אייזאה אדם נהדר. מבחינתי היו להם בעיה עם הרוח התחרותית של אייזאה, זו הסיבה היחידה שהם השאירו אותו מחוץ לנבחרת".

זו לא הפעם הראשונה שסנטר העבר יוצא נגד ג'ורדן. לפני מספר ימים טען כי כוכב שיקגו "שבר כל קוד אפשרי בין השחקנים. הוא אמר שסקוט בורל יצא למועדונים כל לילה, דיבר על זה שהוראס גרנט ויתר השחקנים עשו סמים, כולם חוץ ממנו. הוא לא היה חייב לקרוע את כל האנשים האחרים כדי להלל את עצמו, כי הגדולה שלו מדברת בשם עצמה. הוא גרם לסקוטי פיפן להיראות אנוכי".

פרקינס, שהפך בשנה האחרונה לפרשן מבוקש ב-ESPN, אף נשאל מי שחקן טוב יותר - סטפן קרי או ג'יימס הארדן, והתשובה שלו היתה חד-משמעית: "העבודה של הארדן מאז שהגיע ליוסטון היא מטורפת. הוא ייזכר כאחד הסקוררים הגדולים בהיסטוריה. הוא סקורר טוב מסטפן קרי, ריבאונדר טוב מקרי ומוסר טוב מקרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully