וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי פיפן: "קובי בריאנט שאף להיות כמו מייקל ג'ורדן, הוא היה יותר טוב ממנו"

בראיון שערך עוד לפני "הריקוד האחרון", פיפן ערער על הקביעה שחברו הוא השחקן הטוב בכל הזמנים: "שונא שלא הספקתי להגיד לקובי כמה טוב הוא היה"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

סקוטי פיפן, שותפו הבכיר של מייקל ג'ורדן לשושלת בשיקגו, לא ממש אהב כיצד דמותו הצטיירה בסרט הדוקומנטרי "הריקוד האחרון". בארה"ב הוציאו לא מעט כביסה מלוכלכת לאחר הסרט הזה, אלא שמסתבר שעוד לפני כן, בתחילת אפריל, פיפן ערך ראיון מצולם שבו הוא ערער על הקביעה לפיה מייקל "הוד אווירותו" הוא השחקן הכי טוב בכל הזמנים.

מייקל ג'ורדן מול קובי בריאנט. AP
קובי היה גדול ממייקל?/AP

בראיון שערך פיפן הוא דיבר על קובי בריאנט ואמר: "זה היה מדהים לראות כיצד הוא נכנס לשחקנים לתוך הראש. ראיתי אותו עושה את זה להרבה אנשים במהלך החיים שלו, לא רק בספורט. קובי היה מאוד אינטיליגנט והוא האמין שצריך להיות הכי טוב. אני ממש שונא את זה שלא הספקתי להגיד לו כמה גדול הוא היה".

פיפן לא הסתפק בשבחים האלו והשווה את קובי למייקל כשאמר: "הוא שאף כל כך חזק להיות מייקל ג'ורדן. כשאני רואה שוב את הוידאו שלו אני אומר לעצמי 'לעזאזל, הוא היה יותר טוב ממייקל ג'ורדן'. הוא עבד כל כך קשה. הוא הגיע היישר מהתיכון ולא שיחק בצפון קרוליינה אצל דין סמית'".

גם קרים עבדול ג'באר, מלך הסלים של ה-NBA בכל הזמנים, התייחס לדיון הזה במהלך ראיון לתכנית של דן פטריק ואמר: "אנשים מעריצים את היכולות האתלטיות של מייקל וזה ברור. אבל אלו אנשים שלא ראו את אוסקר רוברטסון. הם לא ראו את ג'רי ווסט. חלק מהשחקנים ששיחקו כשהמשחקים עדיין לא היו משודרים. אני לא הייתי יכול לעשות מה שמייקל ג'ורדן עשה והוא לא היה יכול לעשות מה שאני עשיתי. אנשים ימשיכו להתווכח על זה".

סקוטי פיפן, מייקל ג'ורדן, שיקגו בולס. AP
דווקא פיפן חושב שמייקל הוא לא הכי גדול בהיסטוריה/AP

הרבה פרשני כדורסל עשו את ההשוואות האלו בין מייקל לקובי לאורך השנים בגלל הסגנון הדומה של השניים והדומיננטיות שלהם באותה קבוצה כל כך הרבה שנים. אלא שבדירוג הכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים של ESPN בריאנט דורג רק במקום התשיעי בעוד שמייקל ג'ורדן כמובן ראשון.

כזכור, הסרט "הריקוד האחרון" הצליח לעצבן לא מעט כוכבי NBA, אחד מהם הוא סקוטי פיפן, השחקן שחוץ ממייקל מופיע אולי הכי הרבה. בשיחת זום שערכו חלק משחקני שיקגו לשעבר, קיבל פיפן את הגב שלא ממש קיבל בסדרה המדוברת. "אני עדיין כועס, כי אני יודע איזה מין אח סקוטי היה", קבע קרייג הודג'ס. "אני יודע שהוא היה מסוג האנשים שייתן לך את החולצה שלו, שיצלול על הפרקט, שימסור לך החוצה לזריקה. לא אהבתי איך שהוא צויר, אני לא מבין מדוע זה קרה. בלי סקוטי, ג'ורדן לא היה זוכה. גרמו לזה להיראות כאילו MJ זכה בתוך וואקום, וזה לא היה ככה. לזרוק את אח שלך, בעיקר את מספר 33, מתחת לאוטובוס - זה לא לעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully