וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי פיפן: "אהבתי כל מה שקשור בג'רי סלואן, כשחקן וכמאמן"

כוכב העבר של שיקגו בולס ספד למאמן המיתולוגי של יוטה ג'אז. בוב לאב ששיחק עם סלואן: "אין דבר שהיה קשה מדי עבורו, הוא התגבר על הכול". הסנאטור מיט רומני: "ג'רי הוא אייקון המגלם את ערכי יוטה"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

בעולם הכדורסל אבלים היום (שישי) על מותו של ג'רי סלואן, מאמן יוטה ג'אז האגדי שהלך לעולמו גיל 78 לאחר החרפה במצבו הרפואי שנגרמה כתוצאה ממחלת הפרקינסון, ממנה סבל בארבע השנים האחרונות.

סלואן, חבר היכל התהילה של ה-NBA, אימן את יוטה במשך 23 שנים והיה המאמן הראשון אי פעם שהגיע ל-1,000 ניצחונות במועדון אחד. הוא מדורג שני במספר הניצחונות במועדון אחד (1,127) וסך הכול העלה את הג'אז 20 פעמים לפלייאוף וכמובן פעמיים לגמר ה-NBA, שם הפסידה קבוצתו לשיקגו בולס של מייקל ג'ורדן. הוא המאמן עם הכי הרבה ניצחונות פלייאוף (98) מבין אלו שלא זכו באליפות. כשחקן היה מזוהה בעיקר עם שיקגו, שם הוא אחד מארבעה בלבד שחולצתם הופרשה על ידי המועדון.

סקוטי פיפן, כוכב שיקגו בולס בסדרות הגמר מול יוטה, נפרד: "אהבתי כל מה שקשור בג'רי סלואן, מהאופן בו שיחק ועד האופן בו אימן. הוא היה מתחרה עיקש שייצג את הבולס נאמנה בשנות ה-80'. ג'רי היה אחד המאמנים האהובים עליי כשהיה חלק מהצוות של הדרים טים ב-1996, והיה לי הכבוד ללמוד ממנו".

בוב לאב, ששיחק עם סלואן בשיקגו, אמר: "ג'רי היה השותף לקבוצה האולטימטיבי. אין דבר שהפחיד אותו, אין דבר שהיה קשה מדי עבורו. הוא תמיד התגבר על הכול. זהו יום עצוב. תנחומיי למשפחתו".

שחקן העבר אדי ג'ונסון צייץ: "הערצתי את ג'רי כששיחק בבולס. כשחקן, אני זוכר שנעמדתי לידו במגרש במשחק אחד וזרקתי הערות, והוא ענה: 'משחק טוב, אדי'. הוא ידע שהכול חלק מהמשחק ושזה לא אישי. רציתי לשחק עבורו אחרי חילופי הדברים האלה. נוח על משכבך בשלום, אתה הטוב ביותר".

עוד בוואלה!

ג'רי סלואן, מאמנה האגדי של יוטה ג'אז, הלך לעולמו בגיל 78

לכתבה המלאה

ג'ו אינגלס, אקס מכבי תל אביב ושחקן יוטה, צייץ: "אתה לא חושב על הג'אז בלי לחשוב על המאמן סלואן. תודה לך".

קנדריק פרקינס צייץ: "משפחת ה-NBA איבדה היום את אחד מגדוליה בכל הזמנים. נוח על משכבך בשלום, ג'רי סלואן הגדול".

גם הסנאטור מיט רומני ספד: "הצטערתי לשמוע על מותו של המאמן האגדי של יוטה ג'אז, ג'רי סלואן. ג'רי הוא אייקון המגלם את ערכי יוטה. קשה למצוא מילים כדי לתאר את ההשפעה שהייתה לו במדינתנו. המחשבות שלנו כעת עם משפחתו ואוהביו, ועם כל קהילת הג'אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully