וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי פיפן "רותח מזעם" על איך שהוצג: "בלעדיו, מייקל ג'ורדן לא היה זוכה"

הביקורת על ג'ורדן נמשכת. שחקני שיקגו לשעבר ערכו שיחת ועידה, הודג'ס: "לזרוק אותו מתחת לאוטובוס זה לא לעניין". הוראס גרנט: "בלי פיפן אין 6 אליפויות". וגם: השחקן שלא הסכים להתבטל בפני הוד אווירותו

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

יממה לאחר המתקפה של הוראס גרנט על מייקל ג'ורדן, מתברר ששחקן הפנים הוא לא היחיד שלא אהב את "ריקוד האחרון". על פי דיווח ב-ESPN, סקוטי פיפן "רותח מזעם" על הצורה בה דמותו הצטיירה לאורך הסדרה הדוקומנטרית: "הוא הרגיש שעד דקות הסיום של משחק 6 מול יוטה, זה פשוט היה 'לרדת על סקוטי, לרדת על סקוטי, לרדת על סקוטי". פיפן, כך נטען, זעם על כך שג'ורדן כינה אותו "אנוכי" ו"לא הבין למה הוא מכניס את עצמו" כשבחר להשתתף בסדרה.

בשיחת זום שערכו חלק משחקני שיקגו לשעבר, קיבל פיפן את הגב שלא ממש קיבל בסדרה המדוברת. "אני עדיין כועס, כי אני יודע איזה מין אח סקוטי היה", קבע קרייג הודג'ס. "אני יודע שהוא היה מסוג האנשים שייתן לך את החולצה שלו, שיצלול על הפרקט, שימסור לך החוצה לזריקה. לא אהבתי איך שהוא צויר, אני לא מבין מדוע זה קרה. בלי סקוטי, ג'ורדן לא היה זוכה. גרמו לזה להיראות כאילו MJ זכה בתוך וואקום, וזה לא היה ככה. לזרוק את אח שלך, בעיקר את מספר 33, מתחת לאוטובוס - זה לא לעניין".

הוראס גרנט נשמע נחרץ עוד יותר: "זה בולשיט, פשוט בולשיט, איך שציירו אותו. מול יוטה הוא בקושי הצליח ללכת, הפילו אותו לפרקט, ואז להראות אותו כפי שהראו, ושג'ורדן קורא לו אנוכי, זה בולשיט. אם לא פיפן, לא היו לנו שש אליפויות. באליפות הראשונה ג'ורדן נכנס לבעיית עבירות, ומי הגיע להציל את המצב? מספר 33".

"כל מה שסקוטי השיג הצריך עבודה קשה", הוסיף ביל קארטרייט, "מבחינתי הוא היה חבר נהדר לקבוצה, אבל בסדרה זה היה מופע של אדם אחד. זו לא המציאות".

מפיפן, עברו שחקני העבר לדבר על סגנון המנהיגות המפוקפק של ג'ורדן. "MJ ידע את מי הוא צריך לדחוף", טען רון הארפר. "הוא גרם לך לעבוד קשה יותר בגלל שראית כמה קשה הוא עובד. הוא נטפל לחלק מהשחקנים, אבל אני לא חושב שזה הזיק או שזו בריונות. כשהוא דיבר לסקוט בורל, סקוט פשוט לא היה גבר מספיק בשביל לעמוד על שלו. לי זה לא היה קורה".

הוראס גרנט מיהר להגיב: "אם היו קוראים לי ולחלק מהשחקנים האחרים זונות וכינויים כאלה, זה לא היה עובר. אני די בטוח שחתכו את זה מהסדרה הדוקומנטרית".

מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן על הספסל של שיקגו. AP
אחד לא היה יכול ללא השני. פיפן וג'ורדן/AP

הדברים הללו גרמו לרבים בארצות הברית להיזכר בשחקן היחיד שלא חשש לעמוד מול ג'ורדן - רוברט פאריש. סנטר העבר הגיע לשיקגו בעונת 1996/97, אחרי שכבר זכה בשלוש אליפויות עם בוסטון הגדולה של שנות השמונים, ועל כן לא התרשם מהגישה של MJ.

באחד האימונים הראשונים של פאריש בבולס, התקרב אליו ג'ורדן והחל לאיים עליו, כפי שעשה לשחקנים אחרים. "אמרתי לו, 'אני לא מעריץ אותך כמו יתר השחקנים כאן, וגם לי יש טבעות", נזכר פאריש בפני ESPN. "'הוא אמר לי, אני הולך לקרוע אותך'. לקחתי צעד אחד קדימה ואמרתי, 'לא, אתה ממש לא'. אחר כך הוא כבר לא הטריד אותי".

בחודש שעבר התארח פאריש באחד הפודקאסטים המסקרים את בוסטון והוסיף: "למייקל היתה נטיה לבחון את החברים שלו לקבוצה, בעיקר את השחקנים החדשים. אני חושב שזה יותר היה מבחן מאיום. הוא בחן את התגובה שלי להיותו בריון, אבל זה לא הפריע לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully